Leadinfo is erkend als hoogste categorie ‘Leader’ in G2 rapport

24 maart 2022 13:39

Leadinfo is erkend als hoogste categorie ‘Leader’ in G2 rapport

Leadinfo is erkend als hoogste categorie ‘Leader’ in G2 rapport
Op 22 maart is het lenterapport 2022 van het onafhankelijke onderzoeksbureau G2 uitgekomen. Een belangrijk moment voor softwarebedrijven om zich te meten aan hun concurrenten. Dit keer is het Leadinfo die als winnaar uit de strijd komt en zich ‘Leader’ in de categorie Visitor Identification Software mag noemen, met meer dan 300 positieve reviews.

G2 is een onafhankelijk onderzoeksbureau die bedrijven rangschikt op basis van klantreviews en marktdata. In de lente van 2021 bemachtigde Leadinfo voor het eerst een plek in de lijst der lijsten. Klanten waren zeer te spreken over de software en dus werd het bedrijf bij binnenkomst al aangemerkt als ‘High Performer’. Het afgelopen jaar heeft de Rotterdamse start-up een enorme groei doorgemaakt en dat is niet onopgemerkt gebleven. Leadinfo is in deze lente-editie van de G2 tot de hoogste categorie van marktleiders toegetreden.

Met Leadinfo kunnen bedrijven zakelijke websitebezoekers herkennen en zo extra omzet genereren. Het bedrijf is opgericht in 2017 en doet dus nu al mee in het hoogste segment. Leadinfo bedient meer dan 3.000 klanten in de Benelux, DACH-regio, Groot-Brittannië en Scandinavië. Van MKB’ers tot grote namen als Heineken, Simplicate en Channable. Dankzij de software van Leadinfo is hun sales funnel altijd gevuld met kwalitatieve leads, wat een direct effect heeft op de bottom line.

Voor deze klanten komt de benoeming niet als een verrassing. Sterker nog, ze doen er nog een schepje bovenop. Volgens gebruikers heeft Leadinfo de beste ondersteuning, makkelijkste implementatie en meeste integraties. Alles bij elkaar is Leadinfo “de beste tool om je zakelijke bezoekers te herkennen”. Tenminste, als we de reviews op het G2 platform mogen geloven.

De G2 titel is de zoveelste klapper die Leadinfo in het afgelopen jaar maakt, volgend op drie overnames en een hoge notering op de Emerce100. Quirijn Kleppe (Head of Product & Growth bij Leadinfo): “De 25 rockstars achter Leadinfo werken elke dag hard om het huidige momentum hoog te houden. Ook wil ik onze 3.000+ klanten en 1.200+ partners bedanken voor hun onmiskenbare bijdrage aan het succes. Ik ben benieuwd wat de toekomst ons nog meer gaat brengen.”

Over ons

Leadinfo is een Rotterdamse scale-up die software maakt voor het herkennen van zakelijke websitebezoekers. Klanten van Leadinfo zijn grote bedrijven, zoals Heineken, Channable, Simplicate en Rexel, maar ook duizenden MKB’ers. Sinds 2021 heeft Leadinfo een hoge notering in de Emerce100.

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.