Podcast - Klantenservice in het digitale tijdperk

7 juli 2023 15:47

Podcast - Klantenservice in het digitale tijdperk

Martine Hauwert sprak met Martijn Simons in een Business Update.

Freshworks maakt Customer Service, IT- en CRM-software die bedrijven helpt om een betere klant- en medewerkerervaring te creëren. Freshworks' missie is om het bedrijven snel en gemakkelijk te maken de verwachtingen van klanten en medewerkers te overtreffen. 

Hoe biedt je een goede klantenservice in het tijdperk van digitale transformatie en hoe kunnen slimme software (SaaS) oplossingen bedrijven helpen om klanten en medewerkers beter te binden? Martine Hauwert ging erover in gesprek met Martijn Simons, General Manager Freshworks Benelux, Nordics & Emerging Europe.

New Business Radio Update

New Business Radio maakt speciale updates & podcasts om iedere sector te informeren. De updates worden uitgezonden op New Business Radio en de podcast wordt tevens verspreid via alle bekende podcastkanalen (o.a. Spotify & Apple Podcasts) en social media kanalen.

In deze updates hoor je een ander geluid. Los van het traditionele nieuws, hoor je van ondernemers wat er leeft binnen hun bedrijf of sector en delen zij hoe zij hier mee omgaan. Wat voor kansen ontstaan er en hoe kan je als organisatie zo optimaal mogelijk bewegen in een tijd als deze?

Tijdens de non-stop uren op New Business Radio hoor je altijd al de meeste interessante updates over innovatie en duurzaamheid. Wat zijn de interessante ontwikkelingen in jouw branche? Wat is er anders? Laat het ons weten!

De Business Update op New Business Radio wordt mede mogelijk gemaakt door Hét Ondernemersbelang.

Naar alle berichten van De Radiofabriek terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.