Naast de klant

5 december 2016 13:59

Naast de klant

naast_de_klant_optPerfect Partners Alphen aan den Rijn, al meer dan 20 jaar een betrouwbare en stabiele partner voor uw administratie en belastingzaken.

Perfect Partners Alphen aan den Rijn maakt deel uit van Perfect Partners administratieconsulenten. Een landelijk opererend netwerk dat via zelfstandige regionale kantoren werkt. Vanaf 1993 een betrouwbare en stabiele partner voor administraties en belastingzaken. Door het landelijke netwerk is er bovendien veel kennis voorhanden. Met de certificering van het Register van Belastingadviseurs is bovendien ook nog eens gewaarborgd dat de kennis up to date en op hoog niveau blijft. Drijvende krachten achter het kantoor zijn Peter Splinter, die in 1993 begonnen is met de onderneming en zijn zoon Frank Splinter, in 2010 toegetreden als mede-eigenaar. Peter mag het dan ondertussen iets rustiger aan doen, maar is nog steeds erg betrokken. Peter en Frank worden verder ondersteund door gewaardeerde medewerkster Jacqueline, ook al 12,5 jaar verbonden aan het kantoor.

Laagdrempelig

“Onze deur staat altijd open, ook zonder afspraak”, start Splinter junior. Laagdrempelig, ongedwongen en een kleinschalige opzet, typeren het kantoor prima. “Zo staan we echt naast onze ondernemers, zonder afstand zodat ze zich bij ons thuis voelen, dat vinden we belangrijk, die echte connectie met de relatie”, vult Splinter senior aan. Dat de aanpak werkt blijkt uit het almaar groeiende klantenbestand. “Natuurlijk gaat het ook om kwaliteit, maar dat zie ik als iets vanzelfsprekends”, geeft junior aan. De recente verhuizing naar het Alphen Business Center eind 2015 heeft de laagdrempeligheid alleen maar doen toenemen. “Op onze oude locatie moesten de relaties altijd nog de trap op, nu zitten we op de begane grond, dat scheelt enorm”, lacht junior en vervolgt serieuzer, “We zitten prima op onze plek hier in het ABC, het is een frisse inspirerende omgeving tussen mede ondernemers.”

Zelf doen

De automatisering staat niet stil, van online boekhoudprogramma’s, tot het simpelweg inscannen van facturen, het bestaat tegenwoordig. Zelf doen wordt steeds makkelijker maar niet iedere ondernemer is daar klaar voor. “We volgen de ontwikkelingen natuurlijk op de voet en kunnen zodoende een breed pakket aanbieden aangepast op de wensen van de klant. Zo wordt iedereen bediend zoals ze bediend willen worden. Veel zelf doen en door ons de controle laten uitvoeren? Prima. De spreekwoordelijke schoenendoos inleveren en er vanaf zijn? Ook goed. En alles daar tussen in ook”.

Dat de automatisering wél veel voordelen biedt wordt evenwel herkend en erkend. “Automatisering levert vooral veel tijdswinst, daardoor verschuiven onze werkzaamheden van het vroegere boekwerk, naar veel meer advisering en zijn we in staat tijdig bepaalde zaken te signaleren en op voorhand al te sturen. Dat was vroeger veel lastiger.”

Vaste tarieven

Er worden bij Perfect Partners vaste, vooraf vastgestelde jaarlijkse tarieven gehanteerd tenzij anders gewenst. “In onze beginperiode was dat hét onderscheidend element, geen uurtje factuurtje maar gewoon helderheid en duidelijkheid vooraf. Je ziet nu steeds meer kantoren over gaan naar vaste jaarlijkse tarieven. Hebben we het ruim 20 jaar geleden toch bij het rechte eind gehad.” zegt Splinter senior met een lach. Voor starters is er nog een speciaal, lager, tarief. “We weten hoe moeilijk het tegenwoordig is om een echte onderneming te beginnen, maar er zijn zoveel enthousiaste starters, daarom hebben we een speciaal starterstarief en kunnen ze altijd bij ons terecht voor extra of specifiek advies. De starter van nu is immers de motor voor de toekomst.”

Perfect Partners Alphen a/d Rijn


www.perfectpartnersalphen.nl

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.