HR Extra biedt inzicht en overzicht binnen één veilige omgeving

13 oktober 2020 09:40

HR Extra biedt inzicht en overzicht binnen één veilige omgeving

Een goede inzichtelijke personeels- en salarisadministratie is onmisbaar voor iedere organisatie. Ideaal is een systeem waarbinnen beide administraties integraal met elkaar zijn verbonden. HR Extra biedt hiervoor de instrumenten en de veilige omgeving.

“Automatisering neemt binnen HR een grote vlucht”, vertelt Roel van Winssen, directeur eigenaar van Van Winssen Personeel en Salaris. “Het vormt een steeds omvangrijker deel van ons werk en is de ‘tak van sport’ waarmee we ons onderscheiden van collega’s.” Van Winssen biedt in heel Nederland aan meer dan 600 kleinere en middelgrote mkb-organisaties diensten aan. Het grootste deel daarvan is actief in de IT, zakelijke dienstverlening, productie en horeca.

Diensten

Van Winssen startte zijn bedrijf voorjaar van 2006 in Beuningen. Sinds 2015 is het kantoor, met inmiddels zeven vaste specialisten in dienst, gevestigd in een ruim en modern pand in Nijmegen. Het dienstenpakket van Van Winssen Personeel en Salaris omvat online salarisverwerking, online personeelsadministratie, salariskoppelingen en sinds kort HR Extra. “We bouwen geen systemen, maar koppelen op een slimme manier functionaliteiten die tegemoet te komen aan wat organisaties willen: kennis, gebruiksvriendelijke software, eenvoudig te genereren overzichten, signaleringen en persoonlijk advies.”

Elkaar kennen

Vanaf het begin focust Van Winssen op het aangaan van lange termijn klantrelaties door optimale praktische dienstverlening. “Dat lukt door ons hechte team van medewerkers met zowel brede als diepgaande kennis. Onze salarisspecialisten vragen dóór en denken proactief mee. Zodoende kunnen wij de personeels- en salarisadministratie zó inrichten, dat deze naadloos past bij de organisatie. Het resultaat is een nog altijd stijgend aantal klanten en een verbreding van onze dienstverlening. Iedere klant heeft bij ons een vaste contactpersoon die de betreffende organisatie echt kent en daarom kan meedenken en vragen beantwoorden. Die korte lijnen en -in bijna alle gevallen - jarenlange connectie betekent dat wij onze klanten erg goed kennen. En zij ons ook.”

HR Extra

“Met HR Extra zetten we een volgende stap in het automatiseren en delegeren van HR-taken. HR Extra is een beveiligde digitale omgeving waarbinnen we meer dan 100 software systemen met bestaande en nieuwe functionaliteiten op het gebied van salaris- en personeelsadministratie aan elkaar hebben gekoppeld.”

“De werkgever, het management en de werknemer kan er informatie op een eenduidige en snelle manier aanpassen, uitwisselen en vastleggen. Met HR Extra kun je bijvoorbeeld met één druk op de knop een nieuwe arbeidsovereenkomst maken en die digitaal laten ondertekenen. Ook een bankrekening of adres kan makkelijk worden aangepast door een medewerker. Via workflows kunnen verschillende HR taken makkelijk worden gedelegeerd en automatisch uitgevoerd. Dat scheelt werkgevers veel kostbare tijd.”

“Verder is er de koppeling van planning, urenregistratie, dashboards en boekhoudsoftware in HR Extra. Zo worden alle HR processen makkelijk, overzichtelijk, actueel en altijd toegankelijk binnen een veilige omgeving, afgeschermd voor derden.”

Wilt u weten wat Van Winssen Personeel en Salaris voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan telefonisch of via de website contact op.

Van Winssen Personeel en Salaris B.V.

Kerkenbos 1053 H

6546 BB NIJMEGEN

Telefoon 024 – 675 29 04

E-mail info@personeelensalaris.nl

www.personeelensalaris.nl

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.