Within Reach verandert naam in Enreach

30 september 2019 15:54

Within Reach verandert naam in Enreach

Within Reach, de snelgroeiende Europese UC-leverancier, gaat verder onder de naam Enreach. Enreach, ondersteund door participatiemaatschappij Waterland, bestaat uit verschillende Europese communicatie- en technologiebedrijven, waaronder het Nederlandse Voiceworks en Eazit. Gezamenlijk bedienen de bedrijven binnen de groep het MKB met intelligente IT- en communicatieoplossingen.

Enreach streeft ernaar bedrijven de beste communicatie- en samenwerkingsoplossingen te bieden, voorzien van een gebruiksvriendelijke user-centric interface die volledig is afgestemd op de behoeften en veelgebruikte systemen van de klant. De producten vanuit de groep zorgen ervoor dat features bereikbaar zijn voor iedere organisatie, ongeacht bedrijfsgrootte, zodat de medewerkers zich succesvol kunnen focussen op hun business.

Transformerende technologie en services

Enreach levert samenwerkingsoplossingen en telecomdiensten aan het MKB via reseller partners en het directe verkoopkanaal. Deze oplossingen transformeren de manier van werken voor het MKB. Om de beste gebruikerservaring en klantwaarde te creëren voor middelgrote en kleine bedrijven, bundelt de groep haar krachten voor de ontwikkeling van één one-stop-shop-oplossing die klanten optimaal bedient.

Een nieuw tijdperk van groei

Stijn Nijhuis, CEO van Enreach, licht toe: "Alle bedrijven binnen Enreach zijn ontstaan vanuit de wens om innovatieve oplossingen te creëren, zodat bedrijven effectiever kunnen samenwerken en communiceren met hun klanten en leveranciers. Enreach zal de verschillende bedrijven binnen de groep dichter bij elkaar brengen en de gedeelde ambities uitdragen, waardoor we klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Het belangrijkste is dat ons merk een nieuw tijdperk van groei inluidt. Een tijdperk waarin we het beste talent in de sector moeten aantrekken en behouden in ons streven om de nummer één Europese UC-leverancier te worden."

‘Work wonders’

De cultuur van Enreach staat symbool voor een cultuur die klantbehoeften centraal stelt en er altijd op gericht is features te ontwikkelen die klanten wonderen laat verrichten (‘work wonders’). Zo is de productervaring gericht op het laten glimlachen van mensen, het helpen van bedrijven om efficiënter te werken en op het fundamenteel waarde toevoegen aan het bedrijf van de klant. Enreach verwacht dat hun reseller partners aanzienlijk zullen profiteren van deze mindset en dat het de producten nog waardevoller maakt.

CCO Ralf Ebbinghaus legt uit: "Cultuur drijft technologie. Een sterke bedrijfscultuur is de stimulerende kracht achter de ontwikkeling van technologie en het vormgeven van klantervaringen. We zijn bezig met het opbouwen van één sterke cultuur binnen onze groep, die de verwachting overtreft van hoe we onze service en technologie ontwikkelen voor onze partners en klanten.“

Jan Doerries, Director bij Waterland, voegt toe “Als investeerder moedigen wij het team van Enreach aan in hun ambitie en ondersteunen wij de transformatie van de groep naar één samenhangend geheel, waarbij de bedrijven elkaar versterken, wat resulteert in nog betere producten en diensten.”

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.