WORKLOAD JOBMARKETING: Werving kan écht anders.
12 maart 2021 11:06
Workload doet jobmarketing voor organisaties. De manier waarop is misschien wel even wennen. De focus ligt namelijk niet alleen op het vervullen van de vacatures. De organisatie wordt ook neergezet als aantrekkelijke werkgever.
Recruitment gaat bij Workload dus hand in hand met employer branding. Omdat ze rotsvast geloven in die wisselwerking.
Impuls
Personeelswerving is toe aan een nieuwe impuls, vindt Bart de Vreugd. Daarom is de gedreven ondernemer in februari jl. gestart met Workload jobmarketing.
Werken bij-website
Een eigen vacatureplatform voor bedrijven: de werken bij-site. Workload heeft er een standaard template voor. Snel, simpel en super-effectief. Want werken doet het: meer kandidaten én een sterker imago.
Lagere cost per hire
Workload optimaliseert voortdurend de vacaturecampagnes en werkt ondertussen aan de employer branding. Dat is gunstig voor de cost per hire. Jobmarketing heeft de toekomst.
Merk
Wie schoenen verkoopt, bouwt zorgvuldig aan het eigen merk. Waarom zou dat bij vacatures anders zijn? En dan is een nieuwe baan voor de meeste mensen nóg net iets ingrijpender dan een kersvers paar schoenen. Bedrijven worden op een effectieve manier gepositioneerd als aantrekkelijke werkgever. Omdat dáár de juiste kandidaten op afkomen. Dat is de win-win van Workload.
Workload werkt samen met de mensen van BuroContent en is gevestigd aan de Keyserswey in Noordwijk.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.