VHC ActiFood in nieuwe huisstijl op HorecaEvenTT

10 februari 2023 09:34

VHC ActiFood in nieuwe huisstijl op HorecaEvenTT

Koenraad Winter en Evert Blaauw (directieleden VHC ActiFood) hijsen de nieuwe vlaggen voor het pand van VHC ActiFood. Foto door Fardau Miedema via VHC ActiFood.

Begin dit jaar kwam VHC Groep naar buiten met een nieuw logo en bijpassende huisstijl. Tijdens HorecaEvenTT in Leeuwarden trapt ook het onderdeel VHC ActiFood af in de nieuwe huisstijl.

Afgelopen maand vierde VHC ActiFood haar 23e verjaardag. In 2000 startte het bedrijf klein, maar sinds dit jaar staat er een flink gegroeide horecagroothandel met een nieuw logo op de kaart. Met de implementatie van de nieuwe huisstijl is 2023 is voor VHC ActiFood het jaar waar oud en nieuw samenkomen.

Evert Blaauw, Commercieel Directeur van VHC ActiFood, laat weten dat het bedrijf niet achterblijft in het vestigingsdorp Oosterwolde: “13, 14 en 15 februari staan wij vol trots met ons bedrijf op het HorecaEvenTT in Leeuwarden. De ideale plek om in ons nieuwe jasje naar buiten te treden!”

De stand van VHC Actifood (1400) is volledig omgetoverd in de nieuwe paars-gele huisstijl, met de nieuwe slogan als thema: ‘alles voor een slimme zaak’. Daarnaast verzorgen de leerlingen van het Horeca Vakcollege, dat eveneens bij de groothandel hoort, gedurende de beurs vier unieke gerechten met verse ingrediënten van VHC ActiFood.

Het nieuwe logo van VHC ActiFood sluit naadloos aan op de brede dienstverlening van de groothandel. Hierin is namelijk een greep uit de belangrijkste waarden van de onderneming meegenomen. Zo staat de overlap tussen de letters ‘VHC’ voor transparantie en samenwerking naar en met de klant. Het horizontale deel van de letter ‘H’ staat symbool voor de glimlach waarmee het bedrijf iedere klant van dienst is.

Over VHC ActiFood:
VHC ActiFood is een horecagroothandel in Oosterwolde waar persoonlijk contact en betrokkenheid voorop staan. Naast het leveren van de vanzelfsprekende (vers)producten beschikt het bedrijf over een eigen verscentrum met AGF-afdeling en -snijderij, horecaslagerij en visgroothandel. Dit aanbod wordt aangevuld met uitgebreide service met betrekking tot verkoopondersteuning, workshops, (wijn)proeverijen, trainingen en erkende horecaopleidingen. Ook adviseert het bedrijf bij het ontwikkelen van innoverende concepten, recepten en succesvolle franchiseformules.

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.