Ondernemers van Rijk van Nijmegen gaan leren van elkaar!
28 februari 2017 11:11
Het Rijk van Nijmegen 2025
Wij hebben met elkaar zo veel te bieden! Het Rijk van Nijmegen2025 is een platform van, en voor de regio met als doel een bruisende regio! In het kader van dit platform een project is gestart met de naam ‘De Nieuwe Winkelstraat’. Dit project is bedoeld om de verschillende winkelgebieden in het Rijk van Nijmegen een impuls te geven door middel van: leren van elkaar en uitgedaagd en geïnspireerd worden om beter te ondernemen in de regio. Wij willen ook graag leren van de mening van klanten van het Rijk van Nijmegen, daarom organiseren enkele gemeenten in de regio én de Rabobank Rijk van Nijmegen een excursie voor (centrum)ondernemers in het Honigcomplex.
Leren van elkaar
De voormalige Honigfabriek in Nijmegen, wie kent het niet?! Een inspirerende hotspot waar ‘beleven’ centraal staat. In het complex werken allemaal eigenzinnige en eigenwijze ondernemers samen op een bijzondere locatie. Deze manier van ondernemen kan een inspiratie zijn voor andere ondernemers in de regio vandaar de keuze voor deze locatie.
Een klant meenemen?
We zijn ontzettend benieuwd naar hoe de regio beleeft wordt. En wie kan dat beter vertellen dan de (vaste) klant van ondernemers in de regio? De ondernemers worden gevraagd enkele van hun klanten mee te nemen zodat zij met elkaar in dialoog kunnen gaan en kunnen leren van hun feedback.
Bent u ondernemer in de regio?
U bent welkom vanaf 18.30 uur. HONIGCOMPLEX NIJMEGEN, Waalbandijk 20-22, 6541 AJ Nijmegen. U kunt zich aanmelden via www.rvn2025.nl/honigexcursie
Deelnemende winkelgebieden
Centrummanagement Beuningen, Malden, Wijchen, Groesbeek, Nijmegen en Mook Middelaar, nodigen u van harte uit voor een feestelijke en leerzame excursie in het Honigcomplex!
Project De Nieuwe Winkelstraat
Er gaapt een gat tussen de wensen van de consument en het aanbod in de winkelstraat. De Rabobank, gemeenten en ondernemers slaan de handen ineen om winkelcentra toekomstbestendig te maken. De toekomst van winkelgebieden staat onder druk. Voor consumenten maakt het immers weinig uit of ze via internet of in de stad hun boodschappen doen. Het gevolg is zichtbaar: omzet loopt terug, winkels gaan failliet en winkelcentra kampen met leegstand. Daarom willen we de winkelcentra in onze regio vernieuwen en toekomstbestendig maken. Doelen van dit project zijn: meer bezoekers in winkelcentra, die er langer verblijven en meer spenderen.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.