Lean2Succes heeft met een 9,7 de hoogst gewaardeerde Lean-trainingen op Springest

23 maart 2022 12:15

Lean2Succes heeft met een 9,7 de hoogst gewaardeerde Lean-trainingen op Springest

Opleider Lean2Succes heeft op het platform Springest in 2021 de hoogste cijfers gekregen voor haar Lean-trainingen: een 9,7 voor de Lean Yellow Belt, een 9,7 voor de Lean Green Belt en zelfs een 9,9 voor de Lean Black Belt. De overall beoordeling kwam uit op een 9,6. Een mooi compliment voor de trainers die met het combineren van theorie en praktijkvoorbeelden de deelnemers goed weten aan te spreken met de Lean-filosofie.

Springest is een platform waar deelnemers zich kunnen opgeven voor een opleiding naast het werk. Ook kunnen zij trainingen beoordelen en laten weten wat ze vinden van een trainer. In totaal staan er 250.000 opleidingen vermeld van bijna 7.000 verschillende aanbieders. Eén van deze aanbieders is Lean2Succes. Deze opleider kreeg in 2021 de hoogste cijfers voor haar Lean-trainingen.

Hoge waardering

Jaarlijks geeft Lean2Succes zo’n 70 trainingen aan ruim 700 deelnemers. In totaal waardeerden 281 deelnemers de Lean Yellow Belt met een gemiddelde van een 9,7; 158 deelnemers beoordeelden ook de Lean Green Belt met gemiddeld een 9,7 en 28 deelnemers beoordeelden de Lean Black Belt met een 9,9. Overall gaven meer dan 750 deelnemers Lean2Succes een 9,6 voor de trainingen. “Onze trainingen worden al langer goed beoordeeld. We staan al voor het 5e jaar in de top 3 opleiders met hoogste beoordeling en zijn 2x uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland”, zegt Pieter van Sligtenhorst van Lean2Succes. “Deze hoge beoordelingen zijn een mooie waardering voor onze trainers die hun ervaringen als opleiders (50%) en praktijkgerichte consultants (50%) combineren tot kwalitatief goede opleidingen.”

De Lean-filosofie

Lean is een filosofie waarbij het creëren van waarde voor de klant centraal staat en iedereen in de organisatie is gericht op continu verbeteren. Dit gebeurt met name door het elimineren van verspilling. Dat zorgt voor minder fouten en meer kwaliteit, klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid. Betere resultaten leiden vaak ook tot lagere (relatieve) kosten. De Lean-methode is afkomstig van de Japanse autofabrikant Toyota en wordt wereldwijd succesvol toegepast in sectoren zoals Financiële dienstverlening, Overheid, Hospitality, IT, Productie en techniek, Onderwijs en Zorg & Welzijn.

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.