Leadinfo opnieuw leider in de Emerce100

28 april 2022 15:37

Leadinfo opnieuw leider in de Emerce100

Vandaag is de 17e editie van de Emerce100 verschenen. Elk jaar publiceert het gerenommeerde platform een lijst met de 100 beste bedrijven uit de online industrie. Een belangrijk moment, want dit wordt ook wel gezien als dé graadmeter voor Nederlandse bedrijven in de digitale wereld. Leadinfo stelt met 5,5 sterren een hoge notering binnen de categorie Analytics & Optimalisatie software zeker.

De Emerce100 is gebaseerd op onafhankelijk onderzoek, waarbij marktdata wordt gecombineerd met feedback van klanten en partners. Dit jaar zijn er maar liefst 950 bedrijven meegenomen in het onderzoek. Het is niet de eerste keer dat Leadinfo deel uitmaakt van deze lijst met winnaars; in 2021 werd de Rotterdamse scale-up aangemerkt als nieuwe binnenkomer en wist meteen een toppositie te bemachtigen.

Met Leadinfo kunnen bedrijven zakelijke websitebezoekers herkennen en zo extra omzet genereren. Oprichter Han Kleppe startte het bedrijf in 2017 vanuit een eigen frustratie. Hoe hard hij ook zijn best deed, hij vond geen leadgeneratie software die voldeed aan zijn wensen. Vijf jaar later is het bedrijf marktleider in de Benelux, met klanten als Heineken, Feijenoord en Channable. Volgens klanten is Leadinfo “de beste tool om je zakelijke bezoekers te herkennen.” Zo maken ze hun ambities waar om winnaars te helpen groeien.

De Emerce100 notering hoort thuis in een reeks met mijlpalen die dit jaar voorbij kwamen. “Van leider in het G2 rapport tot de eerste internationale overname. We hebben iedere maand wel iets te vieren,” zegt Quirijn Kleppe (Head of Product & Growth). “Wat overheerst is dankbaarheid. Richting ons team van winnaars en de 3.000+ klanten en 1.200+ partners die het succes mogelijk maken.” 

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.