Gepubliceerd op 9 juli 2019

Rogier Peters nieuwe Directeur Marketing van SUSA flexibel studentenwerk

Rogier Peters is per 1 juli 2019 gestart als Directeur Marketing van SUSA flexibel studentenwerk. Peters is in deze rol eindverantwoordelijk voor de afdeling Marketing & Communicatie. Daarnaast zal hij het MT versterken, waarin hij vooral de stem van de studenten en opdrachtgevers wil vertegenwoordigen.

Peters brengt relevante ervaring met zich mee vanuit Nyenrode Business Universiteit, waar hij zijn carrière startte. In een periode van tien jaar heeft hij daar meerdere functies op het gebied van marketing vervuld en heeft hij de organisatie flink helpen groeien. In zijn laatste jaar bij Nyenrode stoomde hij als Team Lead Digital Marketing het digital marketing team klaar voor een nieuwe koers in datagedreven besluitvorming.

“Ik had helemaal geen plannen om bij Nyenrode te vertrekken, maar toen ik de functiebeschrijving van Directeur Marketing bij SUSA onder mijn neus geschoven kreeg, werd ik direct enthousiast”, vertelt Peters. “De match was duidelijk: ik kon zeker negen van de tien checkboxen afvinken. SUSA is een bedrijf dat zin heeft om te groeien en doet dat vanuit het waarom: het geloof dat je groeit wanneer je maatschappelijk en commercieel relevante waarde levert. Ik resoneer op diezelfde waarden: groeien vanuit kwaliteit.”

Peters heeft als doel om vanuit de “why” de merkidentiteit en klantbeleving van SUSA nog sterker te maken en deze van kop tot staart door te voeren. “Wanneer je vasthoudt aan je DNA en dit doorvoert in alle facetten van je strategie creëer je een optimale klantbeleving. SUSA is enorm aan het groeien en om aan die groei richting en kaders mee te geven vind ik persoonlijk een hele mooie uitdaging.”

Verder moet de winkel gewoon open blijven: “We zorgen ervoor dat studenten hun weg naar een flexibele bijbaan via SUSA weten te vinden en dat opdrachtgevers SUSA als eerste bellen voor de inzet van slim en flexibel personeel. Die combinatie tussen het realiseren van groei, een nog sterkere merkbeleving en het draaiende houden van de dagelijkse operatie, maakt het voor mij een uitdagend speelveld.”