Gepubliceerd op 6 juli 2020

Persoonlijke steun en advies in een onzekere tijd

“Wij zijn adviseurs en bemiddelaars op het gebied van verzekeringen, hypotheken, pensioenen en andere financiële diensten. Op alles wat wij doen, zijn onze kernwaarden van toepassing: helpen, eerlijk en professioneel. Een persoonlijke benadering staat hierbij centraal.”

Een duurzame samenwerking op maat

Aan het woord is Nadja Geers, operationeel directeur van Veldhuis Advies in Heerde. “Wij zijn een allround financieel adviesbedrijf. Onze klantenkring bestaat uit zowel bedrijven als particulieren. In eerste instantie inventariseren wij samen met de klant wat de risico’s zijn waarmee hij of zij te maken heeft en kan krijgen. Vervolgens bekijken we welke van die risico’s verzekerd moeten worden en geven daarin een persoonlijk advies dat is afgestemd op de specifieke situatie van de klant.”

De dienstverlening van Veldhuis Advies is onderverdeeld in een viertal onderdelen: oriënteren, adviseren, bemiddelen en nazorg. Die onderdelen sluiten naadloos op elkaar aan, maar kunnen – afhankelijk van de behoefte van de klant – prima los van elkaar worden toegepast.

Naast Nadja Geers bestaat de directie van Veldhuis Advies uit Bob Veldhuis (algemeen directeur) en Dick Vos (commercieel directeur). “Mijn rol binnen de directie bestaat uit het aansturen van alle afdelingen binnen onze onderneming, zoals projecten, ICT, onze eigen arbodienst en de commerciële binnendienst, die verantwoordelijk is voor al het klantcontact” vertelt ze. “Ik zei al dat ‘persoonlijk’ centraal staat in onze werkwijze. Dat is ook wat ik onze medewerkers biedt: een persoonlijke en menselijke samenwerking.”

Persoonlijke benadering tijdens coronacrisis

Veldhuis Advies is gevestigd in Heerde, een dorp op de Veluwe dat zwaar geraakt is door het coronavirus. “Dagelijks helpen we onze klanten bij het nemen van financiële beslissingen en het afwikkelen van schades. Helpen zit ons in de genen. Dat komt zeker in deze coronacrisistijd erg goed van pas” vertelt Dick Vos op LinkedIn.

Klanten die het momenteel financieel zwaar hebben, krijgen actief hulp in de vorm van het realiseren van betalingsregelingen of een eventuele tijdelijke premieverlaging. Daarnaast wordt er met klanten meegedacht over alternatieve inkomensbronnen en de risico’s die bij de nieuwe bedrijfsvoering komen kijken. “Wij geloven in ondernemerschap. Ondernemers zijn creatief, zijn doorzetters, en ze zullen het gaan redden, ook in deze vervelende crisis. Wij zijn bereid om hen daar belangeloos in bij te staan.”

Nadja Geers: “Daarbij blijf ik benadrukken dat in alles wat wij doen en bieden, we consequent een persoonlijke aanpak hanteren. Dat is aan de orde als het goed gaat, maar ook in mindere tijden, als er bijvoorbeeld ontslagen vallen ten gevolge van de coronacrisis. En in alles weerklinken de levensverhalen van onze klanten. Dat is waar het in de praktijk uiteindelijk om draait.”

Veldhuis Advies
Sportlaan 4a
8181 BE  Heerde
Telefoon 0578 – 699760
www.veldhuisadvies.nl

Tekst: Theo Bennes