Gepubliceerd op 21 januari 2020

CASCADE IN TOP 5 MEETINGLOCATIES

Bij ieder bedrijf staan zaken als kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en professionaliteit hoog in het vaandel. Ook bij Cascade. Maar waar blijkt dat precies uit in de praktijk? En waarmee maak je als organisatie écht het verschil?

Concurreren op prijs en product is tegenwoordig niet echt onderscheidend. Voor het dienstenpakket van Cascade – van zaalverhuur, evenementen en horeca tot theatervoorstellingen en films – is dit uitgangspunt ook van toepassing. In deze regio zijn er immers genoeg gelegenheden waar je kunt uitgaan, lekker eten of een ruimte kunt huren voor een zakelijke bijeenkomst of particulier feest.

Daarom zet de organisatie vooral in op elementen die hoog gewaardeerd worden door huurders en bezoekers: service, kwaliteit, gastvrijheid, flexibiliteit, betrokkenheid en vakkennis. Op deze gebieden worden dan ook hoge eisen gesteld aan de medewerkers van Cascade. Regelmatig staan er cursussen, workshops en (bij)scholing op het programma. Een workshop ‘Gastvrijheid’ of een ander actueel voorbeeld: de training ‘Goed omgaan met dementie’ waar de personeelsleden binnenkort aan gaan deelnemen. Het doel hiervan is dat het team beschikt over de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om goed te kunnen communiceren met gasten uit alle mogelijke doelgroepen. De organisatie hoopt hiermee tevens een steentje bij de dragen aan een dementievriendelijke samenleving.

Beoordelingen

Organisaties zijn meer dan ooit zichtbaar, uit onderzoek blijkt dat 88% van de potentiële klanten online op zoek gaat naar bedrijfsbeoordelingen. Reviews van bestaande klanten zijn dus een belangrijke graadmeter en tevens ook een hulpmiddel om verbeteringen in de organisatie door te voeren. Om de betrouwbaarheid van de reviews te kunnen garanderen, maakt Cascade gebruik van het onafhankelijke platform MeetingReview. Huurders, gasten en bezoekers kunnen op deze website Cascade voor verschillende onderdelen een cijfer toekennen, of een (korte) beoordeling schrijven over hun ervaringen. MeetingReview hanteert een reviewproces waarbij voortdurend onderzoek wordt gedaan naar de betrouwbaarheid van de reviews. En dat is goed om te weten, zeker omdat bij een aantal klanten de beoordelingen van bestaande huurders van doorslaggevend belang zijn bij hun keuze.

Publieksprijs 2020

Onlangs werd de eindstand voor de Publieksprijs 2020 bekendgemaakt door MeetingReview. Al zes jaar op rij eindigde Cascade in de top 5 binnen de categorie XL, dit zijn evenementenlocaties tot circa 500 personen. Een prachtige positie om, zeker gezien het totale aantal van 188 gekwalificeerde locaties, bijzonder trots op te zijn! Cascade scoorde met meer dan 300 reviews een gemiddeld cijfer van 9,1 en de locatie wordt ook dit jaar weer genomineerd voor de Nationale Meeting Award. Kijk voor meer informatie op de website van MeetingReview. Een van de meest recente beoordelingen die u daar kunt lezen, is afkomstig van een amateurtoneelgezelschap:

‘Wat zijn we weer in de watten gelegd, techniek, personeel van het theater, het eten en drinken, de bereidwilligheid, het meedenken, het enthousiasme, dat is waarom we inmiddels al 15 jaar onze uitvoeringen hier geven. Chapeau team Cascade, het was weer top!’

Informatie of rondleiding

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw evenement of bijeenkomst in Cascade? Neem een kijkje in de informatiemap op de website. Nog vragen? Neem contact op met de afdeling Planning, e-mail: planning@stichting-cascade.nl of bel 078–6819230. Aafke en Jessica geven graag vrijblijvend meer informatie of een rondleiding en staan u bij met passend advies.

Cascade | Hoge Kade 50 | 3341 BE Hendrik-Ido-Ambacht
www.events-cascade.nl