Oceana kiest voor branding a better world

7 juni 2019 10:32

Oceana kiest voor branding a better world

Belangenorganisatie Oceana kiest voor Branding A Better World voor de ontwikkeling van strategie en concept voor een PR- en communicatiecampagne.

Oceana is de grootste internationale belangenorganisatie die zich uitsluitend richt op oceaanbescherming en heeft haar Europese hoofdkantoor in Madrid. Branding A Better World is een bureau dat als missie heeft om te werken aan merken die een bijdrage willen leveren aan een betere wereld. Input voor de campagne komt van de twee expedities die Oceana uitvoerde in 2016 en 2017 op de Noordzee.

Elif Algu, creatief merkstrateeg en oprichter van Branding A Better World: ‘We zijn ontzettend trots dat Oceana ons heeft verkozen om deze PR- en communicatiecampagne in te richten. Als bureau zijn we altijd al fan geweest van deze in Nederland nog vrij onbekende NGO, die zowel op lokaal niveau als op wereldschaal prachtige dingen doet voor de bescherming van onze oceanen. De Noordzee-expedities leverden niet alleen prachtig beeldmateriaal op, maar ook zeer waardevol wetenschappelijk onderzoek. We kunnen niet wachten om Nederlanders meer te laten zien van de schoonheid van onze eigen achtertuin.’

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.