Yellow Communications wordt Clarity Benelux

12 november 2020 16:43

Yellow Communications wordt Clarity Benelux

PR- en communicatiebureau Yellow Communications gaat officieel verder onder de naam van het ambitieuze en prijswinnende Clarity. In september maakten beide bureaus de overname al bekend. Het geïntegreerde communicatiebureau Clarity groeit snel en heeft kantoren in San Francisco, Los Angeles, New York, Londen en nu dus ook in de Benelux.

Onderscheidend

“Natuurlijk blijven we als Clarity Benelux vasthouden aan onze manier van werken. We kijken altijd verder dan de directe klantvraag. Wat is het doel? Behalen we dat gewenste resultaat met het gevraagde middel of kanaal?” zegt Karin van Geelen, nu Managing Director, Clarity Benelux. “Dat betekent dat we niet zomaar ja en amen zeggen tegen alles, en daarom passen we zo goed bij Clarity. Ook bij hen moeten de verhalen die ze vertellen in dienst staan van de bedrijfsresultaten van de klant. Samen met de klant zetten we het resultaat centraal en gaan dan kijken naar welk middel en welk kanaal het resultaat helpt bereiken.”

Bureaulandschap verandert

"In de wereld van vandaag, waar marketing en communicatie steeds meer geïntegreerd worden, verlangen onze klanten dat we echt vanuit verschillende perspectieven kunnen meedenken. Communicatie en PR  is onlosmakelijk verbonden met traditionele en digitale marketing en moet terug te zien zijn in de bedrijfsresultaten. Als je als bureau op al die vlakken en op verschillende niveaus kunt schakelen met je klant, heb je een streepje voor. Daarom kozen wij ook voor Karin en haar team, die in de Benelux bewijzen dat deze aanpak werkt,“ zegt Rachel Gilley, President EMEA bij Clarity.

Rebranding

Yellow Communications is dus vanaf nu Clarity Benelux en gaat daarmee ook over op de branding van Clarity. Die visuele identiteit is volledig in-house ontwikkeld en begin 2019 gelanceerd. De branding sluit aan bij de identiteit en cultuur van Clarity, die geïnspireerd is door de tech - en startup community.

Karin van Geelen: “De kernwaarden van Clarity zijn global, fearless en positive. Met die waarden en ons wereldwijde team gaan we de komende jaren mooie dingen doen.

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.