Taxicentrale Amsterdam kiest voor Counter Creatives en Counter Content
14 juli 2017 09:51
Taxicentrale Amsterdam (TCA), met 1.500 auto’s het grootste taxibedrijf van Amsterdam, Counter Creatives en Counter Content maken hun samenwerking bekend. Communicatiebureau Counter Content en reclame- en designbureau Counter Creatives bieden TCA brede ondersteuning: van vormgeving en campagnes tot het verzorgen van content en PR. Reden van de samenwerking is de wens van TCA om zich beter te profileren in de sterk veranderende taximarkt van Amsterdam.
Het leveren van kwaliteit staat bij TCA voorop. Veiligheid en een betrouwbare snelle service leveren zijn belangrijke speerpunten. TCA is de grootste taxicentrale van Amsterdam en geniet landelijke bekendheid. Hedy Borreman, CEO van TCA, kijkt uit naar een prettige samenwerking met beide bedrijven: “TCA wil de komende periode haar naamsbekendheid vergroten en meer mensen in de taxi krijgen. Door samen met Counter Content en Counter Creatives de marketingcampagnes en PR te professionaliseren, kunnen we TCA weer top-of-mind krijgen bij de Amsterdamse taxigebruiker.”
Content marketing, PR en creatie
Dennis Jak, managing director van Counter Content en Counter Creatives, is tevreden met deze samenwerking: “Wij zijn trots dat wij voor dit op en top Amsterdamse bedrijf mogen werken. Binnen de mobiliteitssector bedienen wij meerdere relaties en zien de dynamische taximarkt als een positieve uitdaging.” Counter Content helpt TCA met het vergroten van de zichtbaarheid in de media, maar ook bij het produceren van online content. Ook adviseert Counter Content TCA op het gebied van de te volgen content en PR-strategie. Reclame- en designbureau Counter Creatives staat TCA bij door te zorgen voor een professionele grafische vormgeving van zowel media-uitingen als de website van TCA. Ook op gebied van film en animatie zal het creatief bureau TCA ondersteunen.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.