Stomerij van Kan wint NETEX Marketing Jaarprijs 2018
30 mei 2018 10:24
Stomerij van Kan uit Leidschendam - Den Haag heeft de NETEX Marketing Jaarprijs 2018 gewonnen. Voor deze prestigieuze prijs komen 350 stomerijen in Nederland in aanmerking waarna er vijf uitgekozen worden door de vakjury.
Punten waarop gescoord kan worden zijn representatie, marketing, innovatie en businesscase. De reden dat Stomerij Van Kan deze prijs heeft gewonnen is door een continue investering in innovatie, ontwikkeling en klantvriendelijkheid waardoor de service van een hoog niveau is. Dit was reeds bekend omdat de stomerij ook al de NETEX jaarprijs van 2015 had gewonnen. Een bewijs van hoogstaande bedrijfsvoering gedurende een langere en constante tijd.
Dit betekent dat Stomerij van Kan als overall winnaar, Nederland gaat vertegenwoordigen tijdens de wereldwijde selectie van de Global Best Practices Awards 2018 in Milaan op 18-19 oktober 2018.
Stomerij van Kan is een familiebedrijf dat is opgericht in 1916. In 1916 heeft Kees van Kan Wasscherij Oostvliet opgericht langs de Oostvlietweg in Stompwijk. Met de T-Ford werd het wasgoed afgehaald en weer naar de klanten gebracht.
Bert van Kan heeft het bedrijf langs de Vliet van zijn vader overgenomen en is daarnaast in 1968 aan de Prins Frederiklaan te Leidschendam gestart met een wassalon. Na een aantal jaren is Bert van Kan gestopt met de wasserij en heeft hij de wassalon uitgebreid met een stomerij.
In 1988 heeft Bert van Kan de zaak overgedaan aan Ron van Kan. Ron is tot op heden nog steeds actief bezig met het zich ontwikkelen tot een zeer milieubewust en maatschappelijk ondernemer. Dit blijkt maar weer uit het feit dat Stomerij van Kan in 2015 al eens de NETEX Marketing Jaarprijs heeft gewonnen.
Mocht u woonachtig zijn in Den Haag of Leidschendam, kom dan eens bij Stomerij van Kan langs. U zult niet teleurgesteld worden.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.