
Het was een feestelijk eind van 2020 voor OOHA Media, de exploitant van snelwegmasten zoals die langs de A2 bij Vianen. Met taart en champagne vierde OOHA Media dat zij in het jaarlijkse Media Report van vakblad Adformatie door adverteerders en mediabureaus is verkozen tot nummer één exploitant in outdoor reclame. Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie.
Service, advies en persoonlijk contact is de basis
Met snelle service, eerlijk advies en persoonlijk klantcontact heeft OOHA Media haar klanten dit jaar geholpen om het meeste uit hun campagnes te halen. Want juist in deze moeilijke tijden is het belangrijk om zichtbaar te blijven, vertelt Erik-Jan van den Berg, algemeen directeur van OOHA Media. “Het is mooie erkenning voor iedereen die betrokken is bij OOHA Media. Ons team is iedere dag keihard bezig om onze partners een snel, maar ook goed advies te geven. Met als beloning dus deze prachtige eerste plek. Wij zijn al onze relaties (én natuurlijk alle stemmers) zeer dankbaar voor deze beloning. Deze eerste plaats stimuleert ons om nóg harder te werken en volgend jaar weer de hoogst mogelijke positie te bereiken.”
Roerig 2020 met een sterke afsluiting
Ook de mediabranche stond in 2020 op zijn kop. Veel adverteerders bevroren hun advertentiebudgetten vanaf het moment dat het coronavirus Nederland bereikte. "Door snel te schakelen en in gesprek te blijven met adverteerders en mediabureaus heeft OOHA Media laten zien een flinke tegenslag te kunnen hebben én nog sterker 2020 af te sluiten", vertelt van den Berg.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.