Onlinemarketingbedrijf Blue Mango grote winnaar

29 november 2016 16:05

Onlinemarketingbedrijf Blue Mango grote winnaar

blue-mango-winnaarDonderdagavond 24 november zijn de eerste Dutch Search Awards feestelijk uitgereikt door Victoria Koblenko in B-Amsterdam. De Dutch Search Awards verkiezing is de eerste officiële waardering binnen het Nederlandse search-landschap.

Er werden totaal 18 awards uitgereikt verdeeld over vier categorieën. Opvallende winnaars zijn o.a. Blue Mango, die met maar liefst drie Dutch Search Awards naar huis ging namelijk “Search in finance”, “PPC campagne” en “Best agency”. Gevolgd door Wehkamp die er met de “Beste in-house team” en “Best analytics” prijs vandoor ging. IProspect sleepte ook een award binnen voor “Beste lokale campagne” met POST NL.

In totaal waren 58 agencies, consultants en merken genomineerd, verdeeld over achttien categorieën. Naast de uitreiking van de awards gaven sprekers zoals Mascha Driessen (Senior Director Strategic Search Western Europe) van Bing, Kate Adams (Head of Performance Solutions & Innovation - Northern Europe) van Google en digitalmarketing-expert Bas van den Beld hun visie op het search landschap. Voor meer informatie zie: https://dutchsearchawards.nl/.  Klik hier voor de hele lijst van winnaars.

Initiatiefnemer Tamer Saglambilek blikte terug op een succesvolle uitreiking: “Vandaag was een primeur in Nederland op het gebied van erkenning en waardering in het search-landschap. Iedere branche had al een soortgelijk evenement en onderscheiding. De search industrie mocht natuurlijk niet ontbreken. We hebben de intentie van de Dutch Search Awards een jaarlijks terugkerend feest te maken!”

Over de Dutch Search Awards

De 24-koppige jury beoordeelde alle ingezonden cases op gebied van zoekmachinemarketing op de formulering van de strategie; aantoonbare resultaten t.o.v. doelstelling, budget en man-uren; creativiteit en onderscheidend vermogen; het gebruik van technologie; de koppeling van verschillende kanalen en de schaalbaarheid van de oplossing.

Bing is hoofdsponsor van de Dutch Search Awards 2016. Het initiatief wordt daarnaast mede mogelijk gemaakt door o.a. AdCalls, adcombi, The Feedback Company, SQIQ, OPTMYZR, Swydo, ZenBid, Smith Communicatie en Bannerwise.

Fotobijschrift: Uitreiking Dutch Search Awards (Foto: Steven Tips) 

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.