Norwegian Cruise Line lanceert docuserie over de terugkeer naar het cruisen
16 april 2021 11:17

Terwijl de voorbereidingen zijn getroffen voor de herstart met de eerste cruises die gepland staan vanaf 25 juli 2021, kondigt Norwegian Cruise Line (NCL), de innovator in wereldwijde cruisereizen, de première van ‘EMBARK - The Series’ aan, een docuserie die de langverwachte cruise-comeback van de rederij beschrijft. Bekijk hier alvast een sneak preview:
‘EMBARK – The Series’ is onderdeel van NCL’s content-rijke platform ‘EMBARK with NCL’, wat ingezet zal worden voor de volgende inhoud:
· EMBARK – The Series : De eerste aflevering van de nieuwe docuserie, "Great Cruise Comeback", debuteert op 16 april en geeft een kijkje in de herlancering van NCL’s vloot van 17 schepen. De aflevering focust zich op de maatregelen voor een gezonde en veilige terugkeer naar het cruisen, inclusief geregisseerde gesprekken met leidinggevenden, waaronder Norwegian Cruise Line Holdings President en CEO Frank Del Rio en President en CEO van NCL Harry Sommer. Bekijk hier alvast een introductiefilmpje met Sommer:
De eerste aflevering biedt een exclusieve blik op de voorbereidingen van NCL voor de herstart van cruises van deze zomer. Waaronder de ontwikkelde technologie om het instapproces te verbeteren, hoe de bemanning en entertainers aan boord van NCL het afgelopen jaar hebben doorgemaakt en hoe deze tijdelijke pauze kleine bedrijven en gewaardeerde partners heeft beïnvloed, waaronder de, in Miami gevestigde en iconische distilleerderij, Wynwood Brewing Company.
· EMBARK Spotlights : Als vervolg op de populaire virtuele uitzendingen "Choir of Man: Live from London" en "NCL: Live from Broadway", zullen de aankomende “EMBARK Spotlights” focussen op het buitengewone aanbod en ervaringen die beschikbaar zijn op de hele NCL vloot. De vorige afleveringen werden eind 2020 uitgezonden en bereikten bijna 900.000 kijkers.
· EMBARK Stories : Met authentieke, vignet-achtige reflecties van de gezichten en stemmen van NCL, inclusief wereldwijde crew, leidinggevenden, partners en gasten, brengt “EMBARK Stories” de grootste kracht van het merk – haar mensen - rechtstreeks naar kijkers.
"We komen eindelijk terug!'," zei Norwegian Cruise Line President en CEO Harry Sommer. "6 april was een hele grote dag voor ons, toen we de terugkeer aankondigden van de eerste schepen die weer gaan varen na een pauze van onze activiteiten van meer dan een jaar. We kijken ernaar uit om weer in contact te komen met onze gasten, bemanning, medewerkers en partners, zowel persoonlijk als via het ‘EMBARK with NCL’ -platform, wat onze terugkeer naar cruisereizen zal laten zien via de mensen van NCL."
NCL schakelde het Emmy Award-winnende productieteam van VIVA Creative in, om de inhoud van het content platform te creëren. Strikte COVID-protocollen werden gevolgd en waren van kracht op het moment van filmen om actuele gesprekken en beelden van achter de schermen vast te leggen. Waar reisbeperkingen waren, werden bijvoorbeeld lokale filmploegen ingezet en virtuele interviews afgenomen.
"Het idee voor “EMBARK with NCL” is ontstaan uit de behoefte om tijdens deze pandemie in contact te blijven met onze uitgebreide NCL-familie van gasten, partners en teamleden, maar het platform zal ons niet alleen in staat stellen om onze reis te delen in de aanloop naar de hervatting van de cruises, maar het zal ons ook in staat stellen om direct nieuws te delen over toekomstige producten, aanbiedingen en innovaties", aldus Christine Da Silva, Vice President Communication and Events van NCL.
Voor meer informatie over de 17 schepen tellende vloot en wereldwijde routes van NCL of ondersteuning bij het boeken van een cruise, breng een bezoek aan de website of neem contact op met een reis professional.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.