Bespaar tot 55% op kantoorartikelen
19 maart 2018 14:21
“Met het Excellent Pakket van Continu Kantoor kun je tot 55% besparen op je kantoorartikelen en heb je altijd voldoende voorraad. Gemakkelijk, overzichtelijk en misgrijpen is er niet meer bij” aldus directeur en oprichter Dick Penninkx.
Het inkopen van kantoorartikelen, huishoudelijke en facilitaire producten is bij veel bedrijven niet structureel geregeld. Hierdoor worden er vaak en ad hoc veel kleine bestellingen gedaan bij verschillende leveranciers. Dit brengt hoge kosten met zich mee. Meerdere facturen die maandelijks verwerkt moeten worden en bij iedere bestelling word je geconfronteerd met verzendkosten. Niet echt efficiënt en al helemaal niet duurzaam. Bovendien kan het tot ergernis leiden als het printpapier, de inktcartridges, de koffie of het toiletpapier ineens op zijn.
Voor bedrijven vanaf circa 15 medewerkers is het financieel interessant om het inkoopproces en het beheer van kantoorartikelen, huishoudelijke en facilitaire artikelen van begin tot eind uit te besteden. Met ons Excellent Pakket kunnen wij dit voor bedrijven regelen.
“Jouw kantoor kan continu door, daar zorgen we voor!”
Wij zijn in Alblasserdam en omstreken al meer dan 20 jaar een vertrouwd gezicht als het gaat om kantoorartikelen, printers en kantoorinrichting. Wij hebben alles voor jouw kantoor, maar we willen je ook graag helpen om jouw kantoorhuishouding zo makkelijk en efficiënt mogelijk te regelen, zodat je nooit meer misgrijpt. We willen bedrijven zo breed mogelijk ontzorgen door veel werk uit handen te nemen. Hiervoor hebben wij het Excellent Pakket ontwikkeld.
Hoe werkt het Excellent Pakket?
Samen met de klant bepalen we welke artikelen er altijd in voldoende mate op voorraad moeten zijn. Vervolgens plaatsen wij een voorraadkast op een centrale plaats en richten de kast in met de gewenste artikelen. Periodiek controleren wij de kast met behulp van moderne scantechnieken en vullen we de voorraad aan. Zo heb je altijd een opgeruimd en goed georganiseerd kantoor én grijp je nooit meer mis. Maandelijks ontvang je maximaal één overzichtelijke verzamelfactuur en periodiek bespreken we de gewenste inhoud van de kast.
Het Excellent Pakket levert dus heel veel gemak op. Medewerkers hoeven geen kostbare tijd meer te besteden aan het plaatsen, in ontvangst nemen, controleren, intern distribueren en betalen van bestellingen. Zij kunnen zich volledig concentreren op hun kernactiviteiten. Onderzoek heeft uitgewezen dat hierdoor een kostenbesparing tot wel 55% mogelijk is.
Met ons Excellent Plus Pakket gaan we nog een stapje verder en kunnen we de volledige kantoorhuishouding voor je regelen. Je kunt hierbij denken aan het leveren van fruit, planten, decoratie, relatiegeschenken, kerstpakketten, schoonmaak, onderhoud bedrijfstuin, bedrijfskleding, drukwerk, kantoorinrichting etc.
Wil je ook besparen op je kantoorartikelen én een opgeruimd en goed georganiseerd kantoor? Neem dan gerust contact met ons op. Vrijblijvend informeren we je graag over de mogelijkheden voor jouw bedrijf. Op onze website kun je alle informatie over ons Excellent Pakket nog eens rustig nalezen of de brochure downloaden. Ook kun je hier een korte video-animatie bekijken over ons Excellent Pakket.
We willen je graag helpen om jouw kantoorhuishouding zo makkelijk en efficiënt mogelijk te regelen. Ons motto luidt dan ook:
Newtonweg 8
2952 BH Alblasserdam
078 – 642 85 92
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.