
Naast de al bekende en veelgebruikte mogelijkheid om CaptureTech-oplossingen te implementeren in de ICT-omgeving van de klant, is er sinds eind september de optie om dezelfde oplossingen in de eigen CaptureTech Cloud te laten beheren.
CaptureTech ervoer in de praktijk dat veel klanten het implementatieproces in hun ICT-omgeving niet snel genoeg vonden gaan. Met deze nieuwe oplossing wordt de implementatietijd sterk verkort. Bijkomend voordeel is dat CaptureTech gemakkelijker en sneller wijzigingen kan doorvoeren voor grotere beschikbaarheid of stabiliteit.
Tel hierbij op de lagere en voorspelbare kosten per maand, het niet meer hoeven investeren in servers en licenties door de klant, de mogelijkheid van schaalbaarheid, en 24/7 proactief beheer, monitoring en troubleshooting, en het is duidelijk dat CaptureTech een doordachte nieuwe dienst heeft ontwikkeld.
Oplossing met twee varianten
Voor distributiecentra wordt de software waarmee de handterminals en voiceterminals worden beheerd in de CaptureTech Cloud geplaatst, inclusief de PerformanceManager-software. CaptureTech is dan verantwoordelijk voor het beheren en doorvoeren van wijzigingen op deze terminals. Dat is eigenlijk een vorm van hosting, door de combinatie van maatwerk op het cloudplatform met aanvullende dienstverlening.
Voor key en asset management (beheer van sleutels en bedrijfsmiddelen als mobiele telefoons, laptops enzovoort in sleutelkasten en lockers) biedt CaptureTech een clouddienst waarbij de KeyCop WebManager in de CaptureTech Cloud verbinding maakt met de sleutelkast of locker bij de klant op locatie.
Voor distributiecentra geldt dat CaptureTech door haar specialistische kennis een flexibele partner met toegevoegde waarde is. Waar mogelijk ontwikkelt men specifieke (maatwerk)producten (hardware en software) voor deze groep klanten.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.