Bram Ladage zoekt muzikale talenten voor hippe versie van iconische melodie
3 april 2018 13:51
Vanaf nu kunnen muzikanten, producers, bands en andere muzikale talenten zich ontfermen over het iconische melodietje van de Rotterdamse patatformule Bram Ladage. Want grote kans dat velen die graag een verse zak patat scoren bij Bram, de huidige reclamemelodie kunnen meezingen. Sinds jaar en dag schalt ‘Wat knort mijn mage’ immers bij alle vestigingen door de speakers en nu is het volgens de patatkoning tijd voor verandering.
Bram Ladage vertelt: “We zijn toe aan wat nieuws. Een écht lekker, enigszins herkenbaar deuntje, maar dan in een hip jasje. We hopen dat zoveel mogelijk muzikale meesterbreinen zich over de tune willen buigen, zodat er een terechte winnaar uit de bus komt”. De maker van de winnende melodie ontvangt een geldcheque ter waarde van 1000 euro.
Na jaren van trouwe dienst is het tijd om de reclamemelodie van Bram Ladage in een 2018-jasje te steken. Van een lekkere hiphopbeat tot een akoestisch meesterwerk en van een klassiek muziekstuk tot technotopper: niets is te gek. Als de remix maar écht lekker wordt én enigszins herkenbaar blijft. De beste versie van het liedje wordt gekozen door het publiek dat online op hun favoriet stemt. De winnende variatie op het origineel is natuurlijk bij alle 31 Bram Ladage-filialen te horen. De muzikant die de nieuwe melodie produceert, ontvangt als dank een geldcheque ter waarde van 1000 euro.
Meedoen is eenvoudig
Diegene die mee willen doen aan ‘watknortmijnremix’ kunnen hun zelf geproduceerde tune uploaden op: watknortmijnremix.wetransfer.com. Vervolgens kan het publiek online stemmen op een favoriet. De tune met de meeste stemmen wint de felbegeerde prijs! De variaties op de tune zijn te beluisteren op www.watknortmijnremix.nl, waar ook de spelregels te vinden zijn. Saillant detail: degene die een stem uitbrengt maakt zelf ook kans om in de prijzen te vallen! De populaire patatbakker rijkt immers verschillende waardecheques en muzikale prijzen uit.
Bram Ladage en het #BRAMMOMENTJE
Bram Ladage is in 1967 begonnen met een patatkraam op de Rotterdamse markt en inmiddels uitgegroeid tot een iconische formule met meer dan 30 winkels in de Randstad. Het familiebedrijf heeft een eigentijdse en herkenbare aanpak welke zich laat kenmerken door de pijlers: vers, snel, smakelijk én betaalbaar. Bram Ladage is in 2018 begonnen met de introductie van het #BRAMMOMENTJE. Hiermee daagt de patatformule iedereen uit om hun favoriete Brammoment te delen op social media.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.