Gepubliceerd op 27 januari 2020

Zonder moeite, alles voor uw kantoor geregeld.

Het gemak van een facilitair manager of huismeester is niet ieder kantoor gegeven. En dat terwijl het aantoonbaar bijdraagt aan werkgeluk en productiviteit! Tisser van Asito; hetzelfde gemak maar dan simpel en online.

Hoeveel tijd spendeer jij iedere week aan het ondernemen?

Iedere ondernemer zal het herkennen, er moeten zoveel randzaken geregeld worden dat je soms het gevoel hebt dat je geen tijd meer over hebt om te ondernemen.

Bellen, online aanvragen, offertes vergelijken, reviews checken en daarna aan het einde van de maand al die facturen. Iedere vrijdagmiddag naar de groothandel voor de cup-a-soup, post wegbrengen of een bloemetje halen. TIS onnodig want het kan zoveel simpeler: TISSER van Asito, het facilitaire online platform van Nederland. Business Manager Sander Sierdsma vertelt er meer over.

Tisser eindelijk!

“In 2019 is Tisser snel gegroeid; veel klanten maken inmiddels gebruik van onze dienstverlening; wekelijkse schoonmaak, glasbewassing, kantoorartikelen, sanitaire voorzieningen of onze klusdienst. Maar ook groenvoorziening wordt steeds vaker aangevraagd en in december was de kerstboom-lease een groot succes. In feite is Tisser een soort Online Office Organizer.”, aldus Sander Sierdsma, Business Manager van Tisser.

Op basis van de groei kan je opmaken dat het MKB echt op deze dienstverlening zat te wachten.

Het Tisser-platform biedt laagdrempelig en flexibel diverse facilitaire dienstverlening aan. Op het gebied van schoonmaak worden MKB-bedrijven gekoppeld aan schoonmakers van schoonmaakbedrijf Asito. Ook voor de andere dienstverlening werkt Tisser uitsluitend met A-merken als Donkergroep en CWS.

Dat maakt dat wij compleet en betrouwbaar zijn in ons aanbod. We werken niet met lange contracten of opzeg clausules. Als de schoonmaker en de klant tevreden zijn, gaat het goed. Is dat niet het geval, moeten beide partijen de vrijheid voelen om een andere keuze te maken. De tevredenheid van zowel medewerker als klant zijn leidend. Die aanpak werkt, want de samenwerking wordt niet vaak opgezegd.

Veel kan bij ons online, we zijn tenslotte een online platform, maar onze Servicedesk is ook telefonisch of via Whatsapp bereikbaar. Daar wordt toch nog veel gebruik van gemaakt. We laten de klant kiezen hoe het contact tot stand komt. Aan het einde van de maand staat alle afgenomen dienstverlening op één factuur. Transparant en simpel.

Tisser is landelijk actief, maar is in 2019 met name in de randstad snel gegroeid. Als Fries in Twente hoop ik dat het Oosten en Noorden snel volgen!