Versimpel uw beheer voor ICT en telefonie

25 oktober 2017 16:12

Versimpel uw beheer voor ICT en telefonie

De wens van veel bedrijven om ICT en telefonie (zowel vast als mobiel) bij één partij onder te brengen groeit, 
ook in Flevoland. Eén factuur voor uw werkplekken, mobieltjes, vaste telefonie én uw data is eigenlijk een droom. 
Het extern organiseren, beheren én laten regelen van je ICT en tegen zeer concurrerende prijzen zou eigenlijk 
anno 2017 heel normaal moeten zijn. Dat vinden zij bij RSH ICT Management nu ook en ze doen dit al bijna 
25 jaar naar volle tevredenheid van hun klanten.

Het beheren van werkplekken, vaste- en mobiele telefonie, e-mail en uw documenten is vaak een tijdrovend en duur stukje noodzakelijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Intern of extern organiseren maakt vaak niet uit, het blijft een zeer belangrijk onderdeel waar eigenlijk geen tijd voor is. Zeker bij uitbreiding van personeel of vestigingen, waarbij deze zaken telkens geregeld dienen te worden.

En dan te bedenken dat het om het secundaire bedrijfsproces gaat, iets dat domweg altijd moet werken en waar een goede back-up of dienstverlener achter schuil zou moeten gaan. U wilt tenslotte gewoon uw werk doen, waar het geld mee wordt verdiend.

Diensten

De diensten van RSH beheersen eigenlijk alles op pc-gebied tot aan de mobiele telefoon, back-ups en het beheren van uw interne netwerk. Ook het leveren van verbindingen of VPN voor de thuiswerkers, het wordt allemaal al geregeld bij veel tevreden afnemers.

RSH heeft een eigen online Exchange omgeving en clouddiensten, waaronder werkplekken en clouddrives voor uw bestanden. Het VoIP-dienstenpakket is zeer uitgebreid, waaronder integratie en doorschakeling naar de RSH mobiele abonnementen. Uiteraard wordt dit alles via de eigen back-up services continu veiliggesteld. En niet onbelangrijk, ook dagelijks gecontroleerd. Kijk, das pas knap werk!

Service

Om de service rondom uw ICT en telefonie zo optimaal te organiseren, heeft RSH een 24 uurs supportdienst waar naartoe gebeld kan worden. Ook werken zij via een ticketsysteem alles punt voor punt af waarbij u als klant overzicht heeft over de voortgang en de kosten. Het team van gedreven techneuten ondersteunen Windows én Apple producten. Voor servers wordt er gewerkt met Windows en Linux, maar ook Azure cloudoplossingen. Als het nu om netwerk-, computer- of telefonieondersteuning gaat, is er een gedegen kennis en een gezonde ‘drive’ aanwezig bij het team van RSH ICT Management.

Innovatie

Kennis en ontwikkelingen zijn belangrijk in een snel online gaande markt, de innovatie gaat daarom niet ongemerkt voorbij aan de R&D van RSH. Klanten hebben daar merkbaar voordeel van, waarbij deze op de hoogte wordt gehouden van ‘nuttige’ ontwikkelingen voor hen. Samen met de 24 uurs support en de 24/7 monitoring van servers en diensten werkt men hard aan verbeteringen daarvan. Veiligheid is erg belangrijk, maar continuïteit van de diensten voor de klant staat hoog in het vaandel. RSH ICT Management regelt en neemt de zorg uit handen tegen scherpe tarieven. Eén factuur én aanspreekpunt voor meerdere diensten is wél zo prettig.

RSH ICT Management


Het Spijk 16b, 8321 WT Urk

Telefoon 0527 - 68 46 94

E-mail info@rsh.nl


www.rsh.nl 


terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.