Doeltreffende, menselijke HR aanpak leidt tot organisatiesucces

28 maart 2018 11:31

Doeltreffende, menselijke HR aanpak leidt tot organisatiesucces

Enthousiaste, gemotiveerde medewerkers. Welke manager wil dit niet? Het is mogelijk! Door passende en duurzame oplossingen en verbeteringen binnen het personeelsbeleid te realiseren. Doeltreffend en menselijk. BOOGSCHUTTER HR helpt graag met deze oplossingen ‘op maat’ die u, uw medewerkers en de organisatie echt verder helpen. Nu en in de toekomst.

Oplossingen tot organisatiesucces

De juiste persoon op de juiste plaats is een mooi startpunt als eerste oplossing. En blijf daarom aandacht geven aan het functioneren en presteren van uw medewerkers. Dit helpt om de medewerkers verder te laten groeien. Jacqueline Landman van BOOGSCHUTTER HR kan een waardevolle bijdrage leveren aan het opstellen en uitvoeren van ontwikkel- en verbeterplannen om te komen tot het gewenste resultaat. Een tweede oplossing ligt in aandacht voor continue ontwikkeling. “De inzetbaarheid van medewerkers is voor mij een belangrijk uitgangspunt”, geeft Jacqueline aan. “Op basis van de opleidingswensen van de organisatie, stel ik een opleidingsplan op. Ik kijk hierbij ook naar de loopbaanwensen van de medewerkers. Hoe zijn deze in te passen binnen de ambitie van de organisatie? Dit kan bijvoorbeeld resulteren in functieaanpassingen om zo het beste in een medewerker naar boven te halen. Een win-win situatie. Goed voor de medewerker en goed voor de organisatie.” Soms is de match ‘juiste persoon op de juiste functie’ moeilijk te vinden. Wat nu? “Dan adviseer en ondersteun ik bij het opstellen van een verbeterplan op medewerkersniveau. In dit plan benoemen we doelen en activiteiten voor de medewerker en brengen we deze in lijn met de organisatiedoelen. Ik begeleid hierbij de gesprekken tussen medewerker en manager om te komen tot een echte verbetering. Of tot bezinning om uit elkaar te gaan.” Aandacht blijven houden voor verbeteringen is dan ook oplossing drie.

BOOGSCHUTTER HR staat voor resultaat en flexibiliteit

Jacqueline Landman werkt sinds 2007 als senior HR adviseur voor verschillende bedrijven in de regio Rotterdam en Den Haag. Door haar ruime ervaring in de technische en logistieke sector, en zakelijke dienstverlening heeft zij de nodige slagkracht en is zij breed inzetbaar. Met haar Rotterdamse aanpak zorgt zij voor een doelgerichte aanpak van personeelszaken. Dit doet zij door processen te structureren, duidelijke werkafspraken te maken en het coachen van managers. In korte tijd werkt Jacqueline zich in en maakt belangrijke verbeterslagen voor uw medewerkers en daarmee het bedrijf. Organisaties halen met Jacqueline een professionele, daadkrachtige HR adviseur in huis voor een specifiek organisatievraagstuk of tijdelijke ondersteuning.

Wat zeggen klanten over Jacqueline

Maarten de Boer, National Sales Manager Altares Dun & Bradstreet: “Jacqueline is een professionele en zeer deskundige HR-partner. Ik kijk terug op een prettige en leerzame samenwerking. Jacqueline daagt op een positieve manier uit en is een uitstekende gesprekspartner. Met haar ervaring, hielp ze mij bij het oplossen van problemen. Ik leerde van haar aanpak. We hebben onderwerpen en projecten aangepakt die er al geruime tijd waren. Het was een groot genoegen om samen te werken.”

Boogschutter HR Projecten

Voor advies en tijdelijke ondersteuning

Jacqueline Landman

HR Businesspartner bij personeelszaken

T 06 – 4601 4647 (Bergschenhoek)

E-mail jacqueline@boogschutterhr.nl

www.boogschutterhr.nl

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.