Gepubliceerd op 15 september 2020

Digitale Duitslanddag trekt 1200 bezoekers

De eerste digitale editie van de Duitslanddag was een succes. Meer dan 1.200 Nederlandse ondernemers konden zich op 14 september laten informeren over kansen op de Duitse markt. “Dat laat zien hoe belangrijk Duitsland als economische partner is, ook tijdens crisistijden”, benadrukte Günter Gülker, directeur van de Duits-Nederlandse Handelskamer (DNHK) in Den Haag.

De DNHK organiseert de Duitslanddag elke twee jaar. Tijdens deze bijzondere editie konden de deelnemers de hele dag via de drie livestreams discussies, infosessies en workshops volgen. Onder andere succesvolle ondernemingen zoals Picnic, Demcon, Dopper, Seepje deelden hun ervaringen over zakendoen in Duitsland en vertelden waar ze tegenaan liepen. Een hoogtepunt was het panelgesprek met (v.r.n.l.) FME-voorzitter Ineke Dezentjé Hamming-Bluemink, dagvoorzitter Klaas van Kruistum, Ivar de Wit, European Sales Manager bij Skelex, en Benjamin Jurg, Business Developer Healthcare bij Demcon hier in beeld.