Gepubliceerd op 7 mei 2019

SOCIAL.INC aan de slag voor Praxis

In 2019 is  SOCIAL.INC gestart als het social media- en contentbureau voor Praxis. In het eerste kwartaal hebben beide partijen intensief samengewerkt aan een op de merkstrategie gebaseerde social mediastrategie. De eerste, nieuwe, content is inmiddels live en te bewonderen op de sociale kanalen en de website van Praxis.

Claire du Pon, Content Marketing Manager bij Praxis: “Onze contentstrategie is erop gericht om onze klanten te voorzien van praktische informatie en handvatten, waarmee wij onze merkbelofte ‘voor de makers’ écht tot leven brengen. Na een mini-pitch op bestaande content en het toepassen van content binnen de verschillende fasen van de customer journey, hebben wij gekozen voor de samenwerking met SOCIAL.INC.”

Sonja Loth, directeur SOCIAL.INC: “Praxis is voor ons dé ideale klant om op te werken als brand publishing bureau met focus op echte resultaten. Wij helpen hen in het creëren van een goede balans tussen content die perfect aansluit op het gedrag en de verwachtingen van de gebruikers op de verschillende platformen, en het realiseren van concrete marketingdoelstellingen”.

De samenwerking tussen Praxis en SOCIAL.INC geldt voor een langere termijn, waarbij doorlopend content wordt geproduceerd, geanalyseerd en geoptimaliseerd voor de verschillende kanalen en doelgroepen, met als doel de band tussen Praxis en ‘de makers’ steeds verder te verstevigen. SOCIAL.INC werkt hiervoor ook nauw samen met bestaande bureaus als Alfred en NEWCRAFT.