
The Hospitalitist en MJRTOM zijn in de markt bekende en kwalitatief hoogwaardige partners in het verzorgen van hospitalitymedewerkers, mobiele cateringservices en merkactivaties voor merken en festivals. Zij delen samen de ambitie om gasten te raken en hen te verbinden met A-merken. Het ligt daarom voor de hand dat de partijen de handen ineen slaan om hun partners één totaalpakket te bieden. Vanaf deze lente komt deze mooie samenwerking tot bloei.
De twee organisaties blijven separaat bestaan, maar zijn qua doelgroep en productaanbod complementair. Het samengaan levert een rijke dienstverlening op. Het combineren van elkaars kennis, ervaring en mensen, hetgeen naadloos aansluit op de behoeften van de markt, zorgt dat nog veel meer merken hun weg gaan vinden naar het hart van hun eigen doelgroep.
Rutger van den Brink, The Hospitalitist: "Het maakt mij trots, dat wij onze partners nu een nog breder portfolio aan diensten kunnen aanbieden om hun eindklanten te bereiken. Door de krachten te bundelen kunnen wij dé ideale combinatie van high-end, creatieve concepten gecombineerd met de juiste talenten bieden. Zo kunnen wij samen onze partners nog meer ondersteunen in het overbrengen van de juiste merkbeleving aan hun gasten."
Alex Keijzer, MJRTOM: "Met het samengaan met The Hospitalitist kunnen we nog meer impact maken voor merken, dat is fantastisch. Net als The Hospitalitist zijn wij begonnen om voor A-merken hun merkbeleving nog gerichter bij de doelgroep te brengen. Ik kijk er naar uit om hier samen een bijdrage in te mogen leveren."
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.