
Bij de Groningse tegelhandel Yzina zitten ze niet stil. Afgelopen maanden heeft de startup hard gewerkt aan een moderne website. Deze is afgelopen dagen live gegaan.
Eigenaar Gerjan Zijl vertelt: ,,We hebben heel lang gezocht naar het juiste format voor de website. Presenteren we ons als groothandel, webshop, merk of mixen we dit allemaal in één concept? We hebben voor het laatste gekozen."
De 29 jarige tegelondernemer licht verder toe: ,,Het bouwen en vullen van de website heb ik wel onderschat. Veel vraagstukken had ik van tevoren niet over nagedacht. Hoe maken we proefmonsters bestellen toegankelijk? Hoe gaan we bijvoorbeeld om met korting voor bedrijven? Ook heb ik heel veel uren zitten in een gedetailleerde beschrijving maken van elke tegel. We selecteren heel streng welke binnentegels wij onder het Yzina merk willen voeren. Echter, vaak is het moeilijk om dit in de juiste woorden te gieten. We leggen nu bij elke vloertegel en wandtegel tot in de detail uit wat je koopt, aangevuld met bijpassende foto's. De website wordt met de dag beter en we blijven er hard aan werken om deze zo gebruiksvriendelijk mogelijk voor onze klanten te maken. Bij ons op de gloednieuwe site vind je per product altijd exact welk voegmiddel en tegellijm bijpassend is en waarvoor het wel en niet geschikt is."
Yzina levert ruim 250 tegels voor binnen uitsluitend gemaakt in Europa voor zowel zakelijk vastgoed als de particuliere woningmarkt.

Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.