Spannende uitdaging: Lancering in Duitsland

4 oktober 2022 14:52

Spannende uitdaging: Lancering in Duitsland

Wij zetten we onze internationale expansie voort. Na het consolideren van onze positie in Spanje, Italië, Portugal, Frankrijk en Nederland. Daarom zijn we op weg naar een nieuwe uitdaging. Om te lanceren in een van de grootste markten in Europa.

Sinds onze entree in de markt van relatiegeschenken zijn we constant op zoek geweest naar manieren om te groeien. Om kwaliteitsvolle relatiegeschenken aan te bieden aan al onze klanten. Dankzij het vertrouwen dat u in ons stelt, zijn we in staat geweest om onze expansie voort te zetten! Om onze kwaliteitsnormen hoog te houden passen wij ons aan bij elke nieuwe markt. Daarom is het belangrijk om gebruiken en tradities van elk land te ontdekken tijdens onze uitbreiding.

De markt voor promotieartikelen in data

Ondanks dat de markt in 2020 minder was. Met name ook door het uitbreken van de pandemie en de daaropeenvolgende lockdowns. Blijft de merchandising sector een industrie van enorme omvang. Alleen al in europa genereert het ongeveer 23 miljard dollar per jaar. Wereldwijd bedraagt dat ongeveer 80 miljard.

Laten we wat data bekijken:

  • Gebasseerd op data dat gegeven is door Spende Gate. Zal de relatiegeschenken sector uitgroeien tot 2024 met 3% per jaar. Een aanzienelijke groei voor de sector.
  • Wereldwijd herinnert ongeveer 85% van de mensen die een promotie artikel heeft ontvangen zich wie dat aan hen gegeven heeft.
  • Volgens een PPAI-onderzoek is het kiezen van het juiste product van cruciaal belang. 72% van de mensen zegt dat de reputatie van een merk weerspiegeld is in de kwaliteit van het relatiegeschenk dat zij ontvangen.
  • Een studie gedaan door PSI laat zien dat in Nederland alleen al 637 miljoen euro gespendeerd is aan promotionele relatiegeschenken. Nederland geeft bovendien gemiddeld meer uit als de top 10 landen als het berekend wordt per persoon. Dit maakt het natuurlijk een aantrekkelijke markt.

Waarom lanceren in Duitsland?

Duitsland heeft meer dan 83 miljoen inwoners en is de Europese markt waar de meeste uitgaven aan promotionele producten worden gedaan. In totaal is het verantwoordelijk voor 24% van het aandeel van uitgaven in Europa.

Duitsland is de grootste markt in Europa voor promotie artikelen. In 2018 werd 3,54 miljard euro geïnvesteerd in promotionele artikelen. Een omzetstijging van 2% ten opzichte van 2017.

Volgens de Algemene Vereniging van de Reclame-industrie bezetten promotionele artikelen de tweede plaats in de rangschikking van advertentiekanalen die door bedrijven worden gebruikt. Daarbij staat ​​​​het direct achter televisiereclame. Daarmee verslaat het ook print, outdoor-, radio- en online-advertenties.

De effectiviteit van gepersonaliseerde gadgets is niet te onderschatten! Maar liefst 9 op de 10 ondernemers gebruiken relatiegeschenken als onderdeel van hun advertentiestrategie. Bijna alle grote bedrijven en 75% van alle middelgrote bedrijven gebruiken promotionele artikelen om met hun klanten te communiceren. Een op de drie micro-, kleine en grote bedrijven reserveert tot 20% van hun advertentie-uitgaven om te investeren in promotieartikelen. Ook doet een op de twee middelgrote bedrijven hetzelfde.

De volgende stappen voor Gift Campaign

Ter conclusie, de bovenstaande redenen maken het duidelijk dat de Duitse markt een vruchtbare bodem is. Daarom maakt dit het waard om in deze markt aanwezig te zijn. We zullen alle ervaring die we in de loop der jaren hebben opgedaan meenemen. Wij hopen ook in Duitsland bedrijven goed van dienst te kunne zijn met onze service en kwaliteit promotie artikelen.

Onze filisofie voor Duitsland zal niet veranderen en wij bieden dezelfde voordelen zoals u in Italië, Frankrijk, Spanje, Portugal en Nederland van ons gewend bent. Dit houdt in: Individueel advies, kwantumkortingen, hoogwaardige druktechnieken, waardevolle voordelen, flexibiliteit en gratis levering.

Wij bieden de voordelen van online winkelen gepaard met persoonlijke aandacht van onze klantenservice. Wij zijn altijd bereikbaar om u van dienst te staan bij het uitzoeken van uw perfecte relatiegeschenk. Daarbij vinden wij het belangrijk om naar onze klanten te luisteren, om het beste advies te kunnen geven. Hierbij ook om hen het beste advies te kunnen geven als een alternatief nodig is. Om deze redenen komen we Duitsland binnen met een lokaal team dat de cultuur en tradities van het land volledig begrijpt. Zo bieden wij u altijd te beste service!

Samenvattend, de lancering van Gift Campaign in Duitsland zet onze Europese expansie voort. Daarmee vergeten wij natuurlijk onze andere markten niet. Zonder jullie vertrouwen in ons hebben wij deze stap voorwaarts niet kunnen zetten. Wij blijven altijd werken om de variëteit van onze catalogus te verbeteren, door steeds meer diverse artikelen toe te voegen. Daarnaast ook om ons platform steeds meer gebruikersvriendelijk te maken en het te verbeteren. Zo zorgen we ervoor dat de klant blijft genieten van een unieke en aangename winkelervaring. Neem tot slotte ook een kijkje op onze Nederlandse website. Ontdek onze uitgebreide catalogus!

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.