Schuttelaar & Partners lanceert Concept & Communicatie Studio
11 juni 2025 09:13
De Concept & Communicatie Studio van Schuttelaar & Partners wordt geleid door Isabel Boerdam (partner), Joost Schuttelaar (partner), Carlotte Mos (manager concept & design) en Kim Zoon (manager communicatie & activatie).
Vandaag lanceert Schuttelaar & Partners, ook wel bekend als The Agency for a Healthy World, haar Concept & Communicatie Studio onder leiding van Isabel Boerdam (partner en oprichter van het recent overgenomen Green Food Lab). Middels een geïntegreerde aanpak gericht op sterke concepten, design, communicatie, campagnes en digital activatie wordt het inhoudelijk werk van het bureau zichtbaarder, aantrekkelijker en effectiever gemaakt – om zo de weg naar een gezondere en duurzamere wereld te versnellen.
Communicatie als vliegwiel voor verandering
Al 30 jaar – sinds 1995 – is Schuttelaar & Partners hét toonaangevende en B Corp gecertificeerde advies- en communicatiebureau gericht op de toekomst van onze landbouw, voeding, gezondheid en klimaat. Het bureau bestaat uit een groep van 130 strategische toekomstdenkers en -doeners met de missie om samen met bedrijfsleven en overheden de wereld gezonder en duurzamer te maken. Kennis van vandaag wordt vertaald naar de visie voor morgen. Met duurzaamheid en gezondheid als kompas, feiten als fundament en communicatie als vliegwiel voor verandering.
Krachtenbundeling van communicatie, design en digital
Boerdam: “Schuttelaar & Partners zet zich in om maatschappelijke transities te versnellen en te zorgen dat organisaties in een veranderende wereld weerbaar en van waarde blijven. Een toekomstbestendige strategie vraagt immers om het lef om te blijven veranderen, en dat doen we zelf ook. Communicatie en design hebben altijd in de core gezeten van het bureau, maar met de overname van Green Food Lab en door de krachten van de teams écht te bundelen, ontstaat er een creatieve en innovatieve studio waarmee we onszelf en onze klanten kunnen blijven verrassen – en meer impact kunnen maken voor de wereld van morgen. Het Rookvrije Start-project voor Trimbos is een mooi voorbeeld van waar we als Studio voor staan. Betekenisvol werk verdient een podium!”
Betekenisvol klantwerk
De Concept & Communicatie Studio specialiseert zich in het tot leven brengen van het inhoudelijke verhaal. Van missie naar campagne, van doelstelling naar storytelling, van feiten naar visualisatie en van dialoog naar activatie. Dit doet de Studio voor de vele mooie klanten van Schuttelaar & Partners zoals HAK, Bidfood, Koppert Cress, Friesland Campina, Naturalis, Laudes Foundation, Salland Zorgverzekeringen, Stichting Deltaplan, JCAR ATRACE, Vereniging van Nederlandse Fabrikanten van Kinder- en Dieetvoedingsmiddelen, KNVB, Flora Food Group en Wageningen University & Research.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.