Royal Canin en Scandinavian Airlines aan het woord in de 2e editie van Valtech’s bekroonde podcastserie over bedrijfstransformatie

16 december 2021 10:51

Royal Canin en Scandinavian Airlines aan het woord in de 2e editie van Valtech’s bekroonde podcastserie over bedrijfstransformatie

Met als thema “25 dagen in het teken van transformatie” trapte Valtech vorig jaar de eerste podcasteditie af. Bekende merken als L’Oréal, Toyota, BMW en Wavin schoven aan om te vertellen wat hen bezighield als het gaat om hun digitale bedrijfsplannen. Vanwege het grote succes lanceert Valtech dit jaar opnieuw een reeks transformatieverhalen.

Ook deze gloednieuwe podcastserie stelt niet teleur. In de podcasts komen wederom indrukwekkende klanten aan bod, variërend van Grundfos en Coloplast tot RFSU en CBMM. Ook Royal Canin en Scandinavian Airlines laten van zich horen. Ze behandelen ieder een breed scala aan onderwerpen, denk aan het introduceren van nieuwe manieren van werken in grote organisaties, het betreden van de Chinese markt, digitale duurzaamheid en de volgende stap als het gaat om klantervaringen.

Ondanks dat het vaak over human-centric gaat, streeft Valtech met Royal Canin hun pet-centric bedrijfsdoel na: een betere wereld voor huisdieren. In de podcast vertelt Pierre-Charles Parsy, Chief Digital Officer bij Royal Canin, hoe het bedrijf een op huisdieren gerichte ervaring heeft gecreëerd en welke technische en culturele veranderingen er intern zijn doorgevoerd. Een gesprek over de impact van deze digitale transformatie, de elementen die dat mogelijk maakten en toekomstige ambities van Royal Canin. 

“Na het succes van de vorige podcast-reeks was het een logische beslissing om het project te herhalen. Het is als het ware een open podium voor onze klanten om hun onschatbare ervaring te delen met collega's en iedereen die geïnteresseerd is in de snel evoluerende wereld van digitaal ondersteunde bedrijfstransformatie. Natuurlijk is het voor ons ook een geweldige manier om de wereld te vertellen over het werk dat we doen met enkele van ‘s werelds grootste merken, waarbij bedrijven met digitale middelen worden getransformeerd,” zegt Tizzy Philp, podcast-host en Global Director of Content bij Valtech.

Met een Excellence Award voor Webseries Video & Podcast op zak, is de lat hoog gelegd voor deze nieuwe editie. De eerste zes podcasts zijn inmiddels te vinden op Apple Podcasts, Spotify, Soundcloud en Google Podcasts. Het volgende deel lanceert Valtech later deze maand en begin volgend jaar. 

Nu te beluisteren:

  • Scandinavian Airlines (SAS), kansen vinden in een crisis
  • Coloplast, de weg naar langdurig succes
  • Grundfos, een duurzaam doel
  • Royal Canin, een op huisdieren gerichte ervaring
  • Valtech Experts, Fully Immersive Finance – de ervaringen van morgen, vandaag
  • De Zweedse Vereniging voor Seksuele Opvoeding (RFSU), waarmee de condoomkloof wordt gedicht
terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.