Koptelefoonmerk Gerrard Street heet nu Repeat

19 oktober 2022 15:41

Koptelefoonmerk Gerrard Street heet nu Repeat

Gerrard Street gaat verder onder een nieuwe naam! Het populaire koptelefoonmerk, dat werd opgericht in 2015 door muziekliefhebbers Tom en Dorus, gaat vanaf nu verder onder de naam Repeat. Waarom? Omdat een écht goede plaat nooit verloren gaat. Op repeat. En repeat. Een sterke naam voor een sterk bedrijf. Maar wat is het dat de koptelefoon van Repeat zo speciaal maakt?

Opgericht door muziekliefhebbers

Tom en Dorus leerden elkaar kennen op de TU in Delft. Daar studeerden ze allebei industrieel ontwerp. Ze kwamen er al snel achter dat ze naast hun studie nog een andere gemeenschappelijke passie deelden, namelijk muziek. Ze luisteren de hele dag naar muziek, bezoeken concerten wanneer ze maar kunnen en spelen allebei in bands – Tom speelt saxofoon en Dorus de toetsen. Dan zijn koptelefoons met audiofiele geluidskwaliteit natuurlijk een must-have!

Dat kan duurzamer…

Maar iets voelde verkeerd bij het aanschaffen van koptelefoons. Na langdurig gebruik slijten de koptelefoons en worden deze weggegooid en ingeruild voor een gloednieuw exemplaar. Zelfs als er slechts een klein onderdeel versleten of kapot is. En dat is zonde. Want wist je dat over 16 jaar het aantal weggegooide apparaten alweer is verdubbeld? Daarvan wordt het merendeel gedumpt of verbrand. Dat moet anders.

Tom en Dorus willen de weggooi-economie tegengaan en richtten daarom samen een bedrijf op dat modulaire koptelefoons produceert. En met modulair bedoelen ze ook écht modulair. De koptelefoon-onderdelen zijn altijd beschikbaar en er is zelfs een Free Repairs Forever abonnement. Zo zorgen ze ervoor dat wanneer er een specifiek deel van de koptelefoon niet meer werkt, niet de hele koptelefoon weggegooid hoeft te worden. Want waarom zouden koptelefoons niet gewoon levenslang meegaan? Beter voor het milieu én voor de portemonnee.

De studie industrieel ontwerp komt natuurlijk niet voor niks te pas. De koptelefoons hebben een revolutionair ontwerp en een kristalheldere sound. Ze zijn voor vrijwel elke activiteit geschikt. Of dat nu een draadloze koptelefoon voor tv kijken is, een gaming koptelefoon, een koptelefoon voor kantoor of om gewoon lekker thuis muziek te luisteren: Repeat koptelefoons zijn altijd een kwalitatieve én duurzame keuze.

Mooie B2B projecten

Wie denkt dat Repeat alleen B2C te werk gaat, heeft het mis. Ze hebben al talloze mooie B2B projecten verzorgd. Eén van de projecten waar ze het meest trots op zijn? Dat is de samenwerking met het Metropole orkest. Het orkest maakt veel gebruik van koptelefoons en vonden het enorm zonde dat iedere keer wanneer er een koptelefoon stuk ging, deze bij het grofvuil werd gezet. De missie van het orkest is om e-waste te bestrijden en daarom gingen zij op zoek naar een beter alternatief. Hierbij stuitten ze op de koptelefoons van Repeat. De combinatie van hoge kwaliteit én het circulaire aspect sprak ze aan. Na een succesvolle test leverde Repeat 50 modulaire koptelefoons aan het orkest. Een betere samenwerking had niet gekund! Niet alleen het Metropole orkest geniet van de modulaire koptelefoons van Repeat. Ook bedrijven zoals VanMoof, Helloprint en Lab Digital behoren tot de klanten van Repeat. Benieuwd of Repeat iets voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem een kijkje op de website!

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.