Janet Knipmeijer nieuwe partner en Head of New Balls Please Nederland
23 mei 2025 13:49
New Balls Please Nederland, het creatieve eventbureau dat merken en mensen met elkaar verbindt via gedurfde live experiences, breidt zijn leiderschapsteam uit. Janet Knipmeijer treedt toe als partner en neemt de rol op zich van Head of New Balls Please Nederland. Knipmeijer was eerder head of events van NN Group.
De uitbreiding benadrukt de groeifase waarin New Balls Please zich bevindt. Het bureau, met vestigingen in Gent en Amsterdam, werd in België opgericht door Valerie De Coster, Stein Hoogstoel en Michel Van Camp. In 2023 bundelden zij binnen New Balls Please Nederland de krachten met Stefan de Bruijn en Frits Huffnagel, eveneens oprichters van strategische communicatie en lobbybureau Castro uit Amsterdam, dat in 2019 werd opgericht en werkt voor bedrijven als Corendon, Erasmus MC, Johnson & Johnson, KPN en Uber. Het doel? Samen effectieve, impactvolle corporate events met lef én inhoud te organiseren. Met daarbij extra oog voor het bereiken van de juiste stakeholders met de beste boodschap.
“Met veel trots, energie en enthousiasme kijk ik ernaar uit om leiding te geven aan het Nederlandse kantoor en deze verder te positioneren,” zegt Janet Knipmeijer. “Live communicatie raakt voor mij zowel het hart als het hoofd. Als je het strategisch ontwerpt, wordt een event een bewust gekozen versneller van merk, mens en beweging. Een event moet naar mijn mening merkbeleving tastbaar, relevant en impactvol maken, en mensen écht in beweging brengen.” Janet Knipmeijer
“Na een succesvolle start met mooie evenementen in Nederland voor onder andere bedrijven als Johnson & Johnson, MSD, Amgen, Asics en Unilever merkten we dat het goed zou zijn als een zeer ervaren Nederlandse strategische event expert onze activiteiten in Nederland zou gaan leiden. "We zijn zeer verheugd dat Janet, met al haar ervaring op het gebied van events en ook bij grotere bedrijven én bij een strategisch communicatiebureau, die rol nu op zich neemt,” zegt Stefan de Bruijn, een van de oprichters van New Balls Please Nederland.
“Met Janet halen we niet alleen een ervaren strateeg binnen, maar ook een echte verbinder,” aldus Michel Van Camp, General Manager New Balls Please België. “Ze begrijpt wat merken zoeken, durft inhoud te koppelen aan creatie en ademt live communicatie. Haar komst is cruciaal voor onze groei in Nederland.”
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.