Ivana Heijnen (ex-Marktlink) start communicatie- adviesbureau Tutto Passa
12 november 2025 08:49

Amsterdams boetiekbureau richt zich op ambitieuze Europese ondernemers, investeerders en andere organisaties
Tutto Passa, hét communicatieadviesbureau voor ambitieuze Europese ondernemers, investeerders en sectorspecialisten is vandaag officieel gelanceerd. Centraal binnen het Amsterdamse boetiekbureau staat het door oprichtster Ivana Heijnen (27) ontwikkelde model Legacy Communication™. Hiermee wil zij communicatie opnieuw verbinden aan de missie, visie en het gedrag van een organisatie.
Ivana Heijnen gaf als International Marketing & Communications Manager bij Marktlink leiding aan een internationaal team van communicatie-experts, waaronder digital marketing-, PR- en contentmarketingbureaus. In die hoedanigheid was ze verantwoordelijk voor de off- en online zichtbaarheid van managing partners in onder andere België, Duitsland, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Italië, Kroatië en Polen. Heijnen: “Vaak werd er alleen tegen me gezegd: we gaan een kantoor in land x openen, succes! Gedurende die periode werd bij mij het zaadje geplant dat snelgroeiende organisaties eerder professionaliseren op het gebied van commercie dan in hun communicatie. Uit dat zaadje is uiteindelijk Tutto Passa gegroeid.”
Legacy communication
Volgens Heijnen staat communicatie bij veel bedrijven te ver verwijderd van strategie, marketing en sales. Zo wordt er veel content geproduceerd, maar (te) weinig nagedacht over het einddoel en hoe alle vormen van communicatie met elkaar verbonden zijn. Om ervoor te zorgen dat snelgroeiende organisaties, ondernemers en investeerders dit op een duurzame en strategische manier kunnen aanvliegen, ontwikkelde Ivana Heijnen een eigen model gebaseerd op drie pijlers: Clarity, Credibility en Continuity. Heinen: ”In een tijd waarin we – zakelijk en privé – allemaal merken zijn, is communicatie een strategisch systeem. Wie dat goed inricht, bouwt naast merkwaarde ook vertrouwen. Des te vreemder dat veel organisaties vandaag de dag nog altijd zenden om het zenden. Ik geloof daarentegen dat invloed niet voortkomt uit volume, maar uit structuur. Met Tutto Passa help ik organisaties hun verhaal zo op te bouwen dat het over tien jaar nog steeds klopt en ze op communicatievlak een legacy achterlaten.”
Toekomstvisie
Tegelijk met de officiële lancering maakte Tutto Passa ook haar launching clients & partners bekend. Zo kozen onder andere VC-investeerders uit Spanje en Nederland én een anglo-Duits techbedrijf voor de diensten van Amsterdams nieuwste boetiekbureau. Volgens Heijnen ligt de focus vooralsnog op Europa, maar reiken de ambities verder: “Veel snelgroeiende bedrijven die in meerdere landen actief zijn, vinden het lastig om marketing en communicatie gestructureerd op te pakken. Moeten ze het extern uitbesteden of toch maar iemand aannemen? Met Tutto Passa kunnen we direct voor je aan de slag in de meeste Europese landen. Dat doen we pragmatisch en met behulp van lokale specialisten, want ik geloof niet in een one-size-fits-all benadering.”
Over Tutto Passa
Tutto Passa is hét communicatieadviesbureau voor ambitieuze Europese ondernemers, investeerders en sectorspecialisten. Het Amsterdamse boetiekbureau werd opgericht door Ivana Heijnen (26), voormalig International Marketing & Communications Manager bij Marktlink. Vanuit het door haar ontwikkelde Legacy Communication™ model, gebaseerd op de pijlers Clarity, Credibility en Continuity, helpt Tutto Passa snelgroeiende organisaties hun communicatie duurzaam, gestructureerd en missiegedreven in te richten. Tutto Passa werkt pragmatisch, internationaal en met lokale specialisten, zodat communicatie in elke markt klopt én bijdraagt aan langdurige impact. Voor meer informatie, zie: www.tuttopassa.agency.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.