Deense Herobase verandert naam in Enreach
28 juni 2021 12:01
Enreach, de snelgroeiende UCaaS- en CCaaS-groep, ondersteund door investeringsmaatschappij Waterland, verwelkomt de Deense leverancier van verkoop-, service- en marketingoplossingen HeroBase A/S - onder de merknaam Enreach.
Enreach, dat onder andere het moederbedrijf is van Voiceworks, nam HeroBase over in september 2020 en voegde daarmee toonaangevende contact center- en marketing automation-mogelijkheden toe aan het portfolio. Het bedrijf zet nu, na slechts negen maanden, de volgende stap naar volledige integratie door de naam te veranderen.
Kansen en groeistrategie
"We zijn blij en trots de merknaam Enreach aan te nemen en verder te gaan als Enreach Campaigns. Voor ons past dit binnen onze groeistrategie en toegenomen kansen. Voor de overname waren we al in vier landen aanwezig, en met de uitgebreide Europese aanwezigheid van Enreach - en de grensoverschrijdende en bedrijfsoverstijgende productontwikkeling - krijgen onze oplossingen echt de opgeschaalde internationale kansen die ze verdienen," zegt Casper Langhoff, CEO Enreach Campaigns.
Synergie over de grens
Onder de nieuwe naam Enreach blijft de organisatie een unieke propositie van slimme, flexibele en multichannel verkoopoplossingen aanbieden en haar klanten bedienen vanuit het kantoor in Kopenhagen, waaronder enkele van de meest vooraanstaande organisaties in Denemarken en daarbuiten. Klanten zullen binnenkort een aantal nieuwe voordelen ervaren, zoals eenvoudige toegang tot best-in-class producten en diensten, als gevolg van de synergie die ontstaat doordat Enreach-bedrijven in heel Europa samenwerken en nieuwe oplossingen ontwikkelen.
De marktleidende producten Hero Outbound, Hero Flows en Hero Payments worden nu al samengevoegd met andere contactcenter- en communicatieoplossingen van Enreach. De gecombineerde Enreach Contact-Center-as-a--Service (CCaaS) suite maakt uitzonderlijke klantervaringen mogelijk om bedrijfsresultaten te maximaliseren. Enreach is gebouwd op één centraal platform dat in Europa wordt gehost. Het vereenvoudigt de contactcentertechnologie, maakt deze beschikbaar voor kleine tot grote bedrijven en bespaart klanten aanzienlijke middelen door hun gehele scala aan communicatiekanalen samen te voegen in één geïntegreerde oplossing.
"Het Enreach DNA past perfect bij de Enreach Campaigns filosofie: klantgerichtheid met als doel betekenisvolle contact oplossingen te bieden, in de ideale mix van betrouwbaarheid met gedurfde innovatie – met daaraan toegevoegd diep inzicht in lokale, Europese waarden, bedrijfstradities en compliance-behoeften. Door de individuele sterke punten van alle bedrijven in de groep te combineren en deze te verbinden met de door Enreach gebouwde next-gen technologie, kunnen we onze klanten een absoluut unieke toolkit bieden die in Europa tot nu toe ongekend is", legt Casper Langhoff uit.
Versterkte marktpositie
Stijn Nijhuis, CEO Enreach voegt toe: "Met de overname en het sinds vandaag ge-rebrande HeroBase- heeft Enreach haar unified communications en cloud-contactcenteraanbod in heel Europa verder versterkt. Het overnemen van bedrijven en deze snel integreren met het oog op synergie is een belangrijk speerpunt van Enreach en onze "buy-and-build" strategie. Door het combineren van de vaardigheden van onze bedrijven en ondernemerschap, sterke klantinzichten en de voortdurende ontwikkeling van unified-contacttechnologie, is Enreach vastbesloten om een nog sterkere marktpositie op te bouwen in Denemarken en Europa, wat onze thuisbasis is. Ik ben dan ook zeer verheugd dat we vandaag de rebranding van HeroBase naar Enreach vieren."
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.