On Demand Staffing lost flexibiliteits-problemen op

20 februari 2017 11:06

On Demand Staffing lost flexibiliteits-problemen op

We leven in een nieuw economisch model. Delen is een begrip geworden, bezit is niet meer het belangrijkste goed. Het effect van social media is groter dan ooit. Iets wat vandaag onbekend is, kan morgen viral gaan en hip zijn en andersom. Door internet kun je 24 uur per dag winkelen, is het morgen in huis. Dat vraagt om een andere organisatiemodel dan 7 jaar geleden.

Hierdoor zijn ook de on demand diensten ontstaan. Wat u vandaag nodig heeft, wilt u snel hebben. Wanneer u het niet meer nodig heeft, wilt u dit snel weer “kwijt”. Delen of lenen is bedrijfseconomisch gezien een slimme oplossing omdat dit minder investering vergt, maar de onderneming wel beschikbaarheid garandeert. Uw organisatie wordt zo enorm wendbaar zowel operationeel als financieel.

Op personeelsgebied lijkt dat niet mogelijk, mede gezien de regelgeving. Toch is dat niet waar. Wanneer flexibiliteit vervangen wordt door wendbaarheid zie je ineens andere mogelijkheden.

Wendbaarheid realiseer je niet door flexibele arbeidscontracten, maar door flexibele arbeidsrelaties. The AdminPeople is erin geslaagd om een dienst te ontwikkelen die flexibele arbeidsrelaties als methode gebruikt om bedrijven wendbaar te maken en te houden.

Deze dienst, Staffing as a Service, neemt het managen van de personele bezetting geheel of gedeeltelijk van de ondernemer over. Wij ontzorgen de ondernemer door bepaalde ondernemers risico’s weg te nemen.

Flexibiliteit en continuïteit optimaal combineren, dat is waar het in de kern om draait. Het uiteindelijke ontwerp van de oplossing is altijd maatwerk.

Geïnteresseerd wat The AdminPeople voor uw onderneming kan betekenen? «

Harold van Aart - www.theadminpeople.nl

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.