ICT ontwikkelingen & digitalisering

SEO schrijven voor meer omzet? Ken je klant!

Lees verder
Facilitaire dienstverlening

Alleen tot 15 maart! De unieke Formule 1 posterkalender 2019 met je eigen logo

Lees verder
ICT ontwikkelingen & digitalisering

De AVG: Bent u voorbereid?

Lees verder
ICT ontwikkelingen & digitalisering

Gratis cursus digitale marketing voor ondernemers

Lees verder
SEO schrijven voor meer omzet? Ken je klant!
Landelijk ICT ontwikkelingen & digitalisering
De AVG: Bent u voorbereid?
Landelijk ICT ontwikkelingen & digitalisering
Gratis cursus digitale marketing voor ondernemers
Landelijk ICT ontwikkelingen & digitalisering

Artikeloverzicht

Waarom glasvezel interessant kan zijn voor je bedrijf

Landelijk

ICT speelt binnen steeds meer bedrijven een steeds belangrijkere rol. Goede communicatiemogelijkheden zijn nodig om allerlei…

Lees verder
Maak het de zakelijke inkoper gemakkelijk

Landelijk

Eigenlijk is een zakelijke inkoper niet heel veel anders dan een ‘gewone’ consument. Hij wil ook…

Lees verder
SEO schrijven voor meer omzet? Ken je klant!

Landelijk

Google is zeer belangrijk voor het aantrekken van nieuwe klanten. 95% van de nederlanders gebruikt Google…

Lees verder
Recordjaar voor Simon-Kucher: sterkste groei in ruim tien jaar

Landelijk

Het adviesbureau groeide in 2018 met 23% ten opzichte van vorig jaar naar een omzet van EUR…

Lees verder
7 stappen om klantgerichtheid te borgen in je organisatie (deel 6)

Landelijk

Bijna iedere organisatie wil klantvriendelijker en klantgerichter worden? Maar bij de vertaling van die ambitie in…

Lees verder
Hoe maakt de EX het verschil voor de CX bij uw bedrijf? (deel 5)

Landelijk

Steeds meer organisaties doen onderzoek naar de tevredenheid van klanten of medewerkers, oftewel de CX (Customer…

Lees verder
Blijf vooral flexibel bij meten klanttevredenheid (deel 4)

Landelijk

Wie klanttevredenheidsonderzoek wil doen om klanttevredenheid te meten, kan daarvoor diverse methodes gebruiken. Van het traditionele…

Lees verder
Benut die klantfeedback voor je bedrijfsprocessen (deel 3)

Landelijk

Steeds meer bedrijven – zowel B2B als B2C – doen onderzoek naar klantbeleving en klanttevredenheid. Wat…

Lees verder
Meet loyaliteit van klant en behoud meer bestaande klanten (deel 2)

Landelijk

Bedrijven steken vaak meer tijd en geld in het winnen van een nieuwe klant dan in…

Lees verder

Onze partners