Een nieuwe kijk op leadgeneratie na een crisistijd

14 juni 2021 11:32

Een nieuwe kijk op leadgeneratie na een crisistijd

COVID-19 heeft het leadgeneratieproces behoorlijk veranderd. Het koop- en oriëntatiegedrag, zeker binnen B2B, is niet meer hetzelfde. Van belang is dat bedrijven hun huidige leadgeneratie gaan bijstellen aan de veranderende informatiebehoefte van klanten.

Maar hoe doe je dat? Wat zijn succesvolle manieren? En hoe zorg je ervoor dat de funnel voor 2021 goed gevuld blijft? Allemaal vragen waar we tijdens Lead Generation na COVID-19 aandacht aan zullen besteden. Tijdens dit online event delen experts hun ‘lessons learned’ en beste praktijkvoorbeelden zodat je weer helemaal up-to-date bent!

5 reden waarom je Lead Generation na COVID-19 niet mag missen

► Inzicht in de laatste trends- en ontwikkelingen

► Praktische informatie die je direct kunt toepassen in je eigen organisatie

► Voldoende ruimte om vragen te stellen aan de experts

► Digitale “goody bag” met relevante rapporten, presentaties en whitepapers

► Alle sessies zijn online bij te wonen of achteraf te bekijken (na inschrijving).

Aanmelden

Wil je er woensdag 23 juni 2021 bij dit gratis event aanwezig zijn?  Meld je snel dan snel aan

Bekijk het programma op: https://www.customertalklive.nl/leadgeneration-na-covid-19/

Het Lead Generation na COVID-19 event wordt georganiseerd door CustomerTalk,  dé plek voor iedereen die zich bezighoudt met of interesse heeft in klantbeleving, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.