Is jouw website een Digitaal Visitekaartje of levert 'ie' maandelijks kwalitatieve leads en serieuze omzet op?

21 november 2017 09:57

Is jouw website een Digitaal Visitekaartje of levert 'ie' maandelijks kwalitatieve leads en serieuze omzet op?

Volg gratis deze 5-daagse video-cursus en kick-start jouw Digitale Slagkracht!

Het gaat beter met de Nederlandse economie, maar daar profiteren veel MKB’ers niet van mee. Voor meer dan de helft van alle aankopen - B2B én B2C - vindt oriëntatie online plaats. Dat betekent dat je anders moet kijken naar hoe je je sales en marketing doet als MKB’er. Zie je je website 'slechts' als een digitaal visitekaartje? Dan ben je er bijna zeker van dat je de kansen van het digitale tijdperk mist. Voor een MKB-bedrijf met een miljoenenomzet is het wenselijk dat een website serieus bijdraagt en leads en omzet. De verwachting van je website en marketing-inspanningen moet dan ook veel meer zijn dan een ‘digitaal visitekaartje’.

 

Begin dit jaar spraken internetondernemers Bas van der Lans en Robert van Eekhout met het Ministerie van Economische zaken. Daar leerden zij dat het merendeel van de Nederlandse ondernemers moeite heeft met het inwinnen van goed advies over hoe slim gebruik te maken van de mogelijkheden van het digitale tijdperk. Om deze reden schreven ze het Handboek voor Digitale Slagkracht dat uitkomt op 21 november. Bas van der Lans: “Onze missie is dat er in 2025 enkele nog effectieve MKB-websites zijn die bijdragen aan leads en omzet!”

Wil jij weten hoe je succesvol je marketing en sales bedrijft in dit digitale tijdperk?

Het Handboek voor Digitale Slagkracht is vanaf nu te bestellen op Bol.com en Managementboek.

Ter ondersteuning van het boek is ook een gratis 5-daagse video-cursus gemaakt. Hier kun je je daarop inschrijven of klik op de video.

Bas van der Lans

 

 

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.