'Hebben ze nog niet betaald?’

19 februari 2020 14:55

'Hebben ze nog niet betaald?’

Traag betalende klanten is een crime. Maar wat hieraan te doen? Een incassobureau schrikt klanten af. Bovendien zijn het vaak te veel klanten die traag betalen. Een herinnering heeft doorgaans niet het beoogde effect. Contact opnemen met de klant moet door tijdgebrek vaak worden uitgesteld.

Een telefonisch betalingsverzoek blijkt noodzakelijk. Hierin zijn wij gespecialiseerd.   Meer dan 35 jaar verrichten wij telefonisch debiteurenbeheer in vele branches. Zo vindt bijvoorbeeld de benadering van uw klant plaats onder uw bedrijfsnaam. Alsof wij achter uw bureau zitten. Betalingen worden rechtstreeks 'binnengepraat' op uw bankrekening. Dus geen tussenschakel.

Onze credit managers hebben een commerciële instelling en zijn gespecialiseerd in het benaderen van klanten met vervallen facturen. Telefonisch debiteurenbeheer is de enige manier om facturen eerder betaald te krijgen. Dit wordt bereikt door inleven en meedenken met de klant. Laat ook de betaling van uw vervallen facturen 'binnenpraten' door commercieel ingestelde professionals. Wij behartigen uw belang optimaal maar hebben ook oog voor uw klant.

Wij zijn per direct inzetbaar tegen een vast tarief per behandelde factuur. Vandaag begonnen, vandaag resultaat.

Graag informeren wij u: 0566 623445

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.