Alles goed geregeld voor uw personeel!

31 januari 2017 14:54

Alles goed geregeld voor uw personeel!

accord

Het is voor u als ondernemer tijdrovend en kostbaar om medewerkers, volgens de steeds wijzigende wet- en regelgeving, in loondienst te nemen. Ondernemers kiezen daarom steeds vaker voor payrolling van hun personeel.

19% van alle ondervraagde bedrijven heeft payrolling nodig om te groeien. Van de ondervraagde mkb-bedrijven is dat zelfs 33%. Dat blijkt uit onderzoek van de ABU. Payrolling is van groot belang voor de Nederlandse arbeidsmarkt, zowel voor de werkgelegenheid als voor groeimogelijkheden van bedrijven. De behoefte aan ontzorging is voor ondernemers een belangrijk motief om via payrolling medewerkers in te huren.

Payrolling

Bij payrolling neemt een payrollbedrijf uw personeel op papier in dienst en wordt juridisch werkgever. U blijft als ondernemer zelf verantwoordelijk voor het werven en selecteren van personeel en u houdt ook de leiding en toezicht op de werkvloer. Het verschil met uitzenden is dat er bij payrolling geen kosten voor werving en selectie voorkomen. Payrolling is een puur administratieve dienst, maar wel één die verder gaat dan de diensten van een administratiekantoor.

Het payrollbedrijf neemt, naast de personeelsadministratie, namelijk ook het juridisch werkgeverschap over van de ondernemer. Alle verplichtingen omtrent het opvolgen van de wet- en regelgeving liggen bij het payrollbedrijf. Tenslotte biedt het payrollbedrijf, door middel van het overnemen van het juridisch werkgeverschap, een zeer grote mate van flexibiliteit aan in arbeidsovereenkomsten, zoals een uitzendbureau dat ook kan. Dit is iets dat een administratiekantoor niet kan aangezien deze het personeel niet in dienst heeft.

Flexibiliteit, zekerheid en gemak

Payrolling biedt dus flexibiliteit, zekerheid en gemak als het gaat om de inzet van uw personeel:

• maximale flexibiliteit in arbeidscontracten;

• geen arbeidsrechtelijke risico’s voor u als ondernemer;

• complete ontzorging van uw personeels- en salarisadministratie ... geen tijd meer besteden aan personeelsdossiers, ziekteverzuimbeheer en administratie: ID-checks, registratie, uitbetaling, loonspecificaties, jaaropgaves;

• bij ziekte geen facturatie; want dit risico ligt bij het payrollbedrijf;

• u betaalt alleen de daadwerkelijk gewerkte uren;

• zekerheid op de verwachte kosten door het uitbestede risico;

• werving en selectie van medewerkers volledig in eigen hand;
• deskundigheid op het gebied van personeelsadministratie en de regelgeving.

Accord Payroll Services 

Accord staat voor kwaliteit. Al dertig jaar lang is Accord actief in de wereld van mensen en werk. Met vestigingen in Huizen, Amersfoort en Almere is Accord lokaal sterk vertegenwoordigd in het midden van het land. Accord staat voor een uitstekende service en een enthousiaste en persoonlijke manier van werken. Door de persoonlijke benadering gaan ze lange verbintenissen aan met hun klanten.

Meer weten?

Kom gerust langs op één van de vestigingen, bel 035-5243900 of bezoek www.accordpayroll.nl en maak een afspraak met een van de medewerkers. «

Accord Payroll Services - www.accordpayroll.nl

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.