Onderscheid maken door jezelf te zijn

14 maart 2019 09:00

Onderscheid maken door jezelf te zijn

Dat vind Jarich van der Bij het mooiste aan ondernemen. Door soms juist mijn gevoel te volgen in plaats van alleen mijn expertise en ervaring te laten leiden. Deze visie heb ik dan ook geïntegreerd binnen mijn onderneming. Met All in Connect bieden wij namelijk slimme totaaloplossingen voor zowel de B2B- als de B2C markt door middel van een real-time big data platform. De intelligente Marketing Automation en Emailmarketing softwaretools ondersteunen en dragen bij aan marketingcampagnes van klanten dankzij Customer Journey- en klantinteractie optimalisatie.

Bij All in Connect maken wij bedrijfsprocessen inzichtelijk die dankzij strategische marketingcampagnes tot optimale dialogen met klanten leiden. Zo creëer je een persoonlijke en duurzame geautomatiseerde relatie. Naar mijn mening, de ideale combinatie van digitale en persoonlijke marketing wat tegenwoordig het onderscheid moet maken.

Vaak vergissen bedrijven zich op digitaal gebied. Dan wordt er veel geld uitgegeven aan bijvoorbeeld Google AdWords campagnes terwijl er van te voren geen grondige analyse is gemaakt. Door juist een grondige verkenning te doen en ‘from scratch’ te beginnen, kun je in kaart brengen waar de echte behoeftes liggen. Hierdoor kun je als bedrijf veel beter inspelen op klantbehoeftes, kun je de juiste tools inzetten en zo dus ook deze specifieke klantbehoeftes trechteren naar het juiste marketing resultaat. Hierbij maakt creativiteit uiteindelijk wel het verschil.

Wij vinden het belangrijk dat je als bedrijf in één oogopslag kunt zien wie de klanten zijn en wat zij belangrijk vinden. Zodat je met deze kennis de sales- en marketingcampagnes kunt optimaliseren. Maar naast de optimalisatie van dit soort processen, geloven wij ook sterk in de kracht van loyaliteit. Om de loyaliteit van je klanten te kunnen begrijpen en stimuleren, heb je echter ook weer de juiste data en kennis nodig.

Daarom is Marketing Automation zo interessant! Het is een never-ending journey naar klant-data, klantbehoeftes en optimalisatie, eigenlijk alleen maar om de persoonlijke relatie te verbeteren en sterkere verbindingen te leggen. In dat opzicht laat je Marketing Automation of Digitale Marketing dus voor je werken.

Het draait dus eigenlijk om verbindingen leggen en het versnellen hiervan. Op een originele manier waarbij onze klant loyaal blijft richting zichzelf en maar ook richting zijn klanten. Zo sta ik zelf ook in het leven. Onderscheid durven te maken door jezelf te zijn!

www.allinconnect.nl

 

 

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.