Smart, AI, AR, IoT, Cloud, SaaS, snapt u het nog? Luminis wel

15 oktober 2019 15:56

Smart, AI, AR, IoT, Cloud, SaaS,  snapt u het nog? Luminis wel

Innoveren vandaag de dag valt niet mee. Heb je net iets nieuws geïmplementeerd, is er weer iets beters op de markt. Als ondernemer moet je niet alleen je werk goed doen, je moet ook nog weten welke vernieuwing relevant is en welke niet. Niet te doen toch? Daarom presenteert Luminis zich als betrouwbare innovatiepartner die ondernemers in staat stelt snellere en betere beslissingen te nemen.

“Bij Luminis zijn we gek op technologie maar we beseffen maar al te goed dat mensen ermee moeten werken”, zegt Louis Pouwels, Business Development Manager bij Luminis in Arnhem. “Daarom letten we scherp op relevantie: kan technologie in een bepaalde context mensen vooruit helpen? Is het begrijpelijk, aantrekkelijk en veilig genoeg? Wat levert het op? Wij merken dagelijks dat ondernemers soms in verwarring zijn over al die technologische vernieuwing en ingewikkelde termen. Daarom stellen wij ons naast de ondernemer op: wat is zijn of haar corebusiness en hoe kan technologie en software daarbij helpen?”

Business gaat over mensen

“Elke business gaat over mensen”, legt Pouwels uit. “Klanten, medewerkers, leveranciers bepalen het succes van een organisatie. Internettechnologie kan die interactie makkelijker maken door betere vindbaarheid, slimme ondersteuning, snelheid en nieuwe kansen. Wij helpen ondernemers die kansen te pakken.”

Voorbeelden van organisaties die Luminis vooruit helpt zijn Alliander en Remeha. Pouwels: “Remeha maakt HR-ketels voor de Europese markt en doet dit onder verschillende labels. Luminis heeft een service app gerealiseerd voor iPad, iPhone en Android, die via WiFi contact kan maken met de ketel. Hierdoor kan een servicemonteur op locatie eenvoudig gegevens inzien bij onderhoud- en storingsafhandeling, en ondersteund worden door de handleiding en documentatie van de ketel. Wij beschouwen zo’n app niet als software of internettechnologie, maar als slim gereedschap waarmee de service monteur makkelijker kan werken.”

Profiteren

Organisaties die op een vergelijkbare manier met technologische innovatie aan de slag willen, kunnen volgens Pouwels op verschillende manieren profiteren:

• Een hogere klanttevredenheid door verbeterde bereikbaarheid en snellere service;

• Betere prestaties door scherper inzicht in hoe alles werkt;

• Differentiatie: nieuwe technologie maakt de introductie van nieuwe diensten mogelijk.

Ja, maar voordat je zover bent moet je natuurlijk een tijdrovend traject in?

“Integendeel”, lacht Pouwels. “Luminis kan in 1 dag een inschatting maken of en hoe een organisatie kan profiteren van nieuwe technologie. Ondernemers weten bij Luminis altijd precies waar ze aan toe zijn.”

Meer info: https://arnhem.luminis.eu/

Luminis Arnhem

Westervoortsedijk 73

6802 DC  Arnhem

Telefoon 088 - 586 46 20

https://arnhem.luminis.eu/slimmer

Tekst: Niels Poorthuis

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.