8 redenen om een e-mailnieuwsbrief in te zetten

22 november 2017 16:26

8 redenen om een e-mailnieuwsbrief in te zetten

In 2018 kun je als bedrijf niet meer om e-mailmarketing heen. Vooral je bestaande klanten op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen is ontzettend waardevol voor je bedrijf. Daarom hebben we voor jou 8 redenen bedacht waarom ook jij als ondernemer een e-mailnieuwsbrief moet inzetten!

  1. Onderzoek de interesse van je klanten, via de click rate en statistieken van je e-mailmarketing
  2. Het is relatief goedkoop. Vergelijk het maar eens met een DM naar hetzelfde bestand.
  3. Het klantenbestand wordt optimaal benut voor retentie (klantbehoud).
  4. Met een nieuwsbrief kun je de content op je website extra onder de aandacht brengen.
  5. Klanten blijven op de hoogte en zien dat als een service met toegevoegde waarde.
  6. Met een nieuwsbrief kun je snel inspelen op de actualiteiten.
  7. Jij en jouw bedrijf blijven op het netvlies van de klant.
  8. Je kunt jouw kennis delen en je zo positioneren als expert.

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.