Buro philip van den hurk in een grotere jas

19 juni 2018 10:02

Buro philip van den hurk in een grotere jas

De afgelopen jaren maakte buro philip van den hurk een flinke groei door. De samenwerking met Tilburgs & Bassant was medeverantwoordelijk daarvoor, maar juist ook de kwaliteit van dienstverlening heeft daaraan bijgedragen. Het noopte de financiële dienstverlener tot een verhuizing.

Tilburgs & Bassant werkte al langer samen met buro philip van den hurk. “We zijn vergelijkbare bedrijven in dezelfde markt en met dezelfde basis waarop we financiële planning adviseren”, legt Theo Bassant uit. “Sinds 2010 hebben we een intensieve samenwerking. Medewerkers, kennis en systemen delen we al jaren en sinds april ook de naam.” Tilburgs & Bassant verdwijnt dus als naam en samen gaan ze verder als buro philip van den hurk. “Voor de klant verandert er helemaal niets. Dezelfde deskundige adviseurs staan voor de klanten klaar met dezelfde service en kwaliteit”, aldus Theo Bassant.

Doorlopende dienstverlening

Joan Beek vertelt dat het samengaan al voor wat expansie zorgde. Maar ook zit er flinke groei in het aantal klanten. “We merken dat onze klanten ons aanbevelen bij andere en dat zorgt voor een flinke groei”, verduidelijkt Joan Beek, directeur van buro philip van den hurk. Gedurende de crisisjaren was de financiële dienstverlener weliswaar wat gekrompen, maar wist wonderwel het hoofd boven water te houden. “We hebben een uniek pakket aan doorlopende financiële dienstverleningen”, vertelt Joan Beek trots. “Dat is een soort abonnement waarbij klanten een vast bedrag per maand betalen en wij proactief reageren op veranderingen in wetgeving of andere externe omstandigheden. Uiteraard kunnen klanten ook ieder moment dat zij het nodig vinden een afspraak maken, maar sowieso lichten we de complete financiële situatie een keer per jaar door met de klant.” Het aantal relaties is gegroeid, maar het aantal relaties met een doorlopende dienstverlening groeide sterker volgens Joan Beek.

Open en transparante dienstverlening

Buro philip van den hurk groeide in Kroonpark uit haar jas. Half mei betrok de financieel dienstverlener de onderverdieping aan de Mr. E.N. van Kleffensstraat 4 in Arnhem. “Een mooie lichte ruimte met veel ramen”, schetst Joan Beek. “Hier hebben we de mogelijkheid nog even door te groeien, want we verwachten dat we nog meer tevreden klanten zullen krijgen.” Buro philip van den hurk is de grootste financiële dienstverlener in de regio, durft hij te stellen. “In totaal werken we met 44 collega’s en dat is fors. Maar daar merkt de klant helemaal niets van, want iedere klant koppelen we aan een vaste adviseur en assistent. De klant heeft dus het voordeel van een groot bedrijf, maar ervaart het als een kleine dienstverlener met persoonlijke aandacht”, zegt hij. “We richten ons op de lange termijn dienstverlening. We zijn heel transparant en alle dienstverlening is goed zichtbaar. We beschouwen de dienstverlening als een integere samenwerking waarbij we de wensen goed inventariseren. Vervolgens gaan we met een open communicatie de planning doornemen. Het leuke is dat je de ene klant moet aanmoedigen en de ander juist moet afremmen. Maar natuurlijk beslist de klant uiteindelijk.” Zo draagt het bij aan de gemoedsrust van de klant, de missie van buro philip van den hurk.

Buro philip van den hurk

Mr. E.N. van Kleffensstraat 4

6842 CV Arnhem

Telefoon 026 – 205 10 28

info@burophilipvandenhurk.nl

www.burophilipvandenhurk.nl

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.