Slapeloze nachten van je boekhouding? Dat hoeft toch niet

14 februari 2019 16:39

Slapeloze nachten van je boekhouding? Dat hoeft toch niet

Op een mooie dag begon je voor jezelf. Je eigen bedrijf. Zeg eens eerlijk, hoe maakte je de eerste facturen? In Excel? In Word? Of nog op de typmachine? (Is het al zó lang geleden?) Naarmate je bedrijf groeide, werd het belang van een goede boekhouding groter. Dus ging je op zoek naar een boekhoudpakket.

De keuze was snel gemaakt. Je koos het programma waarvan je de naam al kende. Daarmee werkte je voormalige werkgever, dus dat zat wel goed. Een degelijk programma. Alles goed geregeld. Dacht je.

Boekhoudprogramma’s: duur en ingewikkeld?

Inmiddels werk je er alweer een hele tijd mee. Boekhouden blijkt best lastig. Je moet lang zoeken voor je iets hebt teruggevonden en je hebt veel hulp nodig van je boekhouder om alles gedaan te krijgen. En nu heeft je softwareleverancier ook nog eens de prijzen flink verhoogd! Slapeloze nachten krijg je ervan. Kan dat niet anders?

Overstappen naar een ander boekhoudpakket

Dat kan zeker anders. Overstappen naar een ander boekhoudpakket is niet altijd heel makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Wat zou je ervan zeggen als de slapeloze nachten verleden tijd zijn? Als je die boekhouding, waar je altijd zo tegenop ziet, gewoon zonder moeite zelf bijhoudt? Als je gemakkelijk zelf even iets kunt opzoeken, zonder onbegrijpelijke boekhoudtermen. Het kan. Echt.

Je boekhouding een fluitje van een cent

SnelStart is de boekhoudoplossing die je gewoon dat biedt wat het belooft: boekhouden zonder gedoe. Zelfs in het goedkoopste SnelStart-pakket is er geen limiet aan het aantal facturen dat je mag versturen. Er is een handige app voor smartphone en tablet, waarmee je direct inzicht hebt in de laatst bijgewerkte cijfers. Je kunt je bankrekeningen koppelen, je btw- en ICP-aangifte doen en je boekhouder of accountant gelijk even online mee laten kijken. Ook allerlei handige softwareoplossingen - voor je webwinkel, betalingen, urenregistratie en veel meer - kun je makkelijk koppelen met SnelStart. Dat scheelt bergen werk. En omdat je inkoop- en verkoopfacturen makkelijk kunt uploaden, heb je niet langer een hele rij mappen (en een doos vol bonnetjes) nodig.

Met SnelStart wordt boekhouden een fluitje van een cent. Alles netjes op orde en tijd over voor het echte werk. Die slapeloze nachten zijn verleden tijd. Zelf proberen? De eerste 30 dagen kun je gratis en geheel vrijblijvend testen of SnelStart iets voor je is. Maak een einde aan die slapeloze nachten. Probeer het! Vind nu uit wat het beste pakket is voor jouw bedrijf met onze handige keuzehulp en probeer het vandaag nog.

Meer weten? Enkele ondernemers vertelden ons waarom ze voor SnelStart kozen.

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.