Convious en SnowWorld tekenen partnership voor vijf jaar

21 september 2021 11:43

Convious en SnowWorld tekenen partnership voor vijf jaar

Techbedrijf Convious en indoor ski-bedrijf SnowWorld gaan de komende vijf jaar intensief samenwerken op het gebied van data driven eCommerce. SnowWorld wil met de slimme, zelflerende software van Convious de digitale klantbeleving optimaliseren.

De AI-gedreven SaaS-software van Convious, speciaal ontwikkeld voor de vrijetijdssector, geeft SnowWorld de mogelijkheid om zijn gasten doelgerichter en op verschillende momenten te bereiken en bedienen. De aanpak van Convious voorziet in het verbeteren van de klantbeleving op ieder moment: voorafgaand aan het bezoek, tijdens het verblijf en na afloop van het bezoek.

Completer bedienen

Thijs van Hasselt, Manager Online Marketing bij SnowWorld: “We hebben gekozen voor Convious, omdat de oplossingen die ze bieden sterk bijdragen aan het succes van onze strategie. We kunnen onze gasten nóg beter en vooral ook completer bedienen. Op deze manier kunnen wij de gehele online en offline klantreis perfectioneren - een win-winsituatie voor SnowWorld én onze gasten. We kijken uit naar deze samenwerking en het uitbouwen van onze services. We bieden onze gasten niet alleen tijdens het skiën, maar tijdens de gehele klantreis de best mogelijke ervaring.”

Van elkaar leren

Bernard Kochen, VP of Sales bij Convious: “SnowWorld doet er alles aan om het haar gasten naar de zin te maken en is continu op zoek naar verbetering. Die aanpak past goed bij Convious. We zijn dan ook vereerd dat SnowWorld bij ons is uitgekomen als meerjarig partner om de digitale customer journey nog verder te verbeteren. Andersom leren wij ook van een iconisch experiencebedrijf als SnowWorld. Zij inspireren en motiveren ons om onze software nog beter en veelzijdiger te maken.”

Veel vertrouwen

Voor Convious is de samenwerking met SnowWorld een mooie toevoeging aan het de bestaande partnerships. Kochen: “SnowWorld is een toonaangevende speler in de Nederlandse vrijetijdsindustrie en inmiddels ook in het buitenland. De feedback van SnowWorld houdt ons scherp en zorgt ervoor dat wij onze software blijven verbeteren. Beide partijen hebben veel vertrouwen in elkaar, dat blijkt ook wel uit de duur van het contract.”

Over Convious

Convious biedt een AI-aangedreven SaaS-oplossing voor de vrijetijdsbranche. Het Amsterdamse techbedrijf, opgericht in 2016, verandert de manier waarop bedrijven en bezoekers digitaal met elkaar verbonden zijn. De datagestuurde software van Convious biedt een zeer gepersonaliseerde online ervaring aan bezoekers. De geavanceerde technologie stelt locatie-eigenaren in staat bezoekers maximaal te bedienen en hun inkomsten te vergroten.

Foto: Convious en SnowWorld

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.