HubSpot kondigt uitbreiding Enterprise-aanbod aan

7 september 2018 09:25

HubSpot kondigt uitbreiding Enterprise-aanbod aan

Hoofddorp, 6 september 2018 - HubSpot maakt vandaag de details bekend van de langverwachte Sales Hub Enterprise en Service Hub Enterprise producten. Daarnaast kondigt het bedrijf diverse belangrijke updates voor de Marketing Hub Enterprise aan.

  • HubSpot lanceert Sales Hub Enterprise en Service Hub Enterprise
  • Uitbreiding Enterprise aanbod grootste in de geschiedenis van HubSpot
  • Sales Hub Enterprise pakt nieuwe uitdagingen van sales teams aan

De lancering van deze nieuwe producten maakt onderdeel uit van de grootste uitbreiding van het Enterprise aanbod in de geschiedenis van HubSpot.

De Enterprise Growth Suite
De nieuwe producten van HubSpot, ook wel bekend als de ‘Enterprise Growth Suite’, zijn ontworpen om teams meer controle, flexibiliteit en een betere integratie te bieden in één gebruiksvriendelijk en overzichtelijk pakket.

Het pakket omvat onder andere:

  • Een Slack-integratie die teams verbindt, waar ze zich ook bevinden
  • ‘Goals’ - een tool die salesmedewerkers helpt bij de rapportage van quota, service level agreements en andere belangrijke meetpunten
  • ‘Playbooks’ - een tool die klanten de mogelijkheid geeft een eigen database met bronnen en best practices aan te leggen voor sales- en serviceteams
  • Machine Learning mogelijkheden, die voorspellingen over bijvoorbeeld leads mogelijk maken

De Conversations tool die HubSpot recent lanceerde is geïntegreerd in alle drie de nieuwe producten. Hiermee worden e-mail, chat en social media berichten verzameld in één inbox en wordt de bouw van custom chatbots mogelijk gemaakt.

Wanneer klanten de volledige Enterprise Growth Suite aanschaffen, krijgen ze 25% korting op de losse productprijs per product. Meer informatie over de prijzen is hier te vinden: www.hubspot.com/pricing/marketing.

Sales Hub Enterprise pakt inefficiënte salesprocessen aan
De Sales Hub Enterprise van Hubspot helpt salesteams hun efficiëntie te verbeteren: doordat er minder tijd gestoken wordt in administratieve werkzaamheden blijft er meer tijd over voor daadwerkelijke verkoop.

Uit recent onderzoek van HubSpot komt naar voren dat 64% van de salesmanagers worstelt met onvoorziene uitdagingen bij rapportages van de prestaties van hun teams. Daar komt nog bij dat salesmanagers aangeven dat 60% van hun kostbare tijd gaat zitten in administratieve werkzaamheden als gegevensinvoer en het plannen van meetings - tijd die beter in verkoopgesprekken gestoken had kunnen worden!

Het onderzoek toont daarnaast aan dat bijna 7 op de 10 salescontracten eerst langs de juridische afdeling, productmanager of senior manager moet worden gestuurd, voordat een handtekening kan worden gezet.

De nieuwe features van de Sales Hub Enterprise pakken al deze specifieke uitdagingen aan, met bijvoorbeeld een contract goedkeuringssysteem in de cloud.

Schaalbare producten voor ieder formaat bedrijf

Brian Halligan, Hubspot CEO, over de uitbreidingen: “We hebben onze R&D uitgaven in het afgelopen jaar enorm opgehoogd, omdat we ons aanbod aan producten willen uitbreiden om tegemoet te komen aan de wensen en behoeften van ieder bedrijf. Vanaf vandaag plukken onze klanten de vruchten van deze investeringen.”

“Als gebruikers van de HubSpot Enterprise Hub zelf hebben we uit de eerste hand gezien hoe deze producten kunnen voorzien in de veranderende behoeften van een groeiend bedrijf. Met deze aankondigingen zal een HubSpot-klant zich op elk moment bij ons kunnen aanmelden met de wetenschap dat onze producten mee zullen groeien." Meer weten over de aankondigingen van HubSpot op INBOUND 2018? Zie https://www.hubspot.com/new

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.